مادر

با مدیریت ابوالفضل قضایی+بابام

مادر

با مدیریت ابوالفضل قضایی+بابام

حق تو

دوست عزیز انتخاب خوب حق تو است 

 

فقط ابوالفضل

وعده من و  تو روز دوشنبه  سوم آبان هشتادو نه (3/۸/89) پای صندوق رای 

 

 

 

ابوالفضل قضایی، یک دوست

فعالیت های من

دوستان عزیز من خوشحالم که به نمایندگی از شما تا کنون چندین بار به استقبال مقامات کشوری رفته ام و به آنها خوش آمد گفته ام عکس های زیر مراسم استقبال رسمی از جناب نوذری وزیر وقت نفت و آقای پور محمدی رئیس سازمان بازرسی کشور و وزیر سابق کشور است. 

  

 

 

 

 

 

حق ما

دوستان عزیز : خواستن حق ماست . ما باید یاد بگیریم که حقوق خودمان را درخواست کنیم  تا بزرگ تر ها بدانند که ما بچه ها هم می دانیم و حقوق ما را رعایت کنند 

.

تلاش برای بهتر شدن حق ماست

  انتقال مسائل و مشکلات دانش آموزان به مسئولین آموزش و پرورش استان و سایر مسئولین استانی 

  گرفتن مجوز برگزاری کلاس های کامپیوتر بصورت فوق برنامه با راه اندازی شبکه اینترنتی در مدرسه 

 تنظیم وقت دیدار با مسئولین بصورت دوره ای

نظارت بر بوفه ی فروش مدرسه برای متنوع تر شدن محصولات فروش و سالم سازی آن

  تخصصی تر کردن و فنی تر کردن کلاس های ورزشی

مدرسه من

دوستان عزیزم از اعتماد شما متشکرم از خداوند می خواهم به من کمک کند تا به قول های که به شما دادم عمل کنم.  

 

در اولین فرصت رسته پیشتازان را از سازمان دانش آموزی استان بوشهر برای 36 نفر از شما در مدرسه تشکیل و مشغول فعالیت خواهیم شد. 

بخشی از برنامه های من در انتخابات شورای دانش آموزی

۱- مقدمات و هماهنگی جهت حضورکلیه دانش آموزان  حداقل ماهی یکبار به سینما های شهر  

2- تلاش برای بهتر شدن امکانات ورزشی مدرسه 

3- تلاش جهت برگزاری کلاس کامپیوتر  

 

 

4- براقرای نظم و انظباط بیشتر در مدرسه 

5- اعلام همتگی پیام در تابلو اعلانات مدرسه تحت عنوان حقوق کودک 

نیروی انتظامی عامل نجات کودک ۳ ساله از دهان گرگ بود

دختربچه سه ساله که طعمه گرگ درنده شده بود، با تلاش مأموران پلیس شهرستان خواف از مرگ نجات یافت.

سرهنگ علی حیرانی – فرمانده انتظامی شهرستان خواف در این باره گفت: شامگاه چهارشنبه – هفدهم شهریور – مردی سراسیمه با پلیس تماس گرفت و گفت: «دقایقی قبل یک قلاده گرگ، دختر سه ساله‌ای را هنگام بازی مقابل خانه‌شان به دندان گرفت و برد.»

وی افزود: به دنبال این تماس، بلافاصله مأموران وارد عمل شده و پس از ردیابی گرگ درنده به تعقیبش پرداختند. تا اینکه گرگ پس از طی مسافتی سرانجام خسته شد و با رها کردن طعمه‌اش گریخت. کودک سه ساله نیز خیلی سریع به بیمارستان انتقال یافت و تحت درمان قرار گرفت.