مادر

با مدیریت ابوالفضل قضایی+بابام

مادر

با مدیریت ابوالفضل قضایی+بابام

چطور انسان خوبی باشیم

پیامبر اکرم ص: دنیا دوستی و خدا دوستی هرگز در یک قلب جمع نمی شوند
 

امام علی ع: دروغ روزی را ازبین میبرد نادانی عمر را نابود می سازد غم و اندوه جان آدمی را می خورد و اخلاق ناپسند نیکی ها را از بین می برد 

 

پیامبر اکرم ص : به کسی که در زمین است رحم کن تا کنه در اسمان است به تو رحم کند 

  

امام رضا ع: مومن ؛مومن نیست مگر آنکه سه خصلت در آن باشد :راز پوشی ؛ مدارا با مردم  و شکیبایی در سختی و گرفتاری

تشکر

با سلام  

کم کم دارم امده میشوم که مامانم از کتاب (هانس کریستین اندرسون ) یک قصه قشنگ بخواند تا من بخوابم ولی به بابا گفتم یه سری به وبلاگ بزنیم وقتی دیدم اینهمه پیام دارم خوشحال شدم  

  

راستی جناب آقای رضایی همکار محترم بابا از محبت شما پدرم تشکر کرد و خنده هم اضافه بر ان بود 

 

اقای ریشهری هم همیشه محبتش شامل حال ماست از ایشان هم تشکر خاص داریم

تفاوت بین انسان پست و انسان عزت مند

امام علی ع : شادمانی مومن در چهره او آشکار است و اندوه او در قلبش پنهان است.  

 

پیامبر اکرم ص :بین فرزندان خود به عدالت رفتار کنید همان طور مه مایلید فرزندان شما و مردم بین شما به عدل وداد رفتار نمایند. 

 

 اعراف آیه۹۶: و اگر اهل شهرها و آبادی ها ُ ایمان می آوردند و تقوا پیشه می کردند . برکات آسمان و زمین رابر آنها می گشودیم .  

 

امام علی ع : آنان که وقتشان ژایان یافته خواستار مهلتند و آنان که مهلت دارند کوتاهی می ورزند! 

 

 پیامبر اکرم ص: برترین فضیلت ها این است که هر که از تو برید به او بپیوندی و هر که تو را محروم نمود به او عطا کنی و هر که به تو ستم نمود او را ببخشی.  

 

پیامبر اکرم ص: آن که دو درهم دارد حساب وی در قیامت از صاحب یک درهم سخت تر است و آن که دو دینار دارد حساب وی از صاحب یک دینار سخت تر است

سال ۱۳۸۹

سال ۱۳۸۸ سالی پر از موفقیت برای من و خانواده بود . قبولی در کلاس سوم و رفتن به کلاس چهارم ُ شرکت در کلاس فوتبال و کانون زبان و موفقیت های تحصیلی و ارتقاء پست شغل بابا به سمت معاون آموزشی استانداری و معاون مدیر کلی  برای من یک افتخار بود بابا در سال گذشته چندین با بر بالای سن رفت و از او تقدیر شد .  

سال ۱۳۸۸ مسافرت بسیار خوبی به غرب کشور و دریاچه گهر داشتیم و واقعا جای شما خالی بود بهر حال سال ۱۳۸۹ شروع شد و من و خانواده با اراده زیاد قصد فعالیت و موفقیت داریم امید واریم امسال سال بهتری برای شما و ما باشد انشاالله .......قربان شما ابوالفضل