مادر

با مدیریت ابوالفضل قضایی+بابام

مادر

با مدیریت ابوالفضل قضایی+بابام

اصل موضوع را فراموش نکن

خانمی طوطی ای خرید . اما روز بعد آن را به مغازه برگرداند. او به صاحب مغازه گفت این پرنده صحبت نمی کند . صاحب مغازه گفت : آیا در قفسش آینه ای هست ؟ طوطی ها عاشق آینه هستند ، آن ها تصویرشان را در آینه می بینند و شروع به صحبت می کنند . آن خانم یک آینه خرید و رفت .
روز بعد باز آن خانم برگشت . طوطی هنوز صحبت نمی کرد . صاحب مغازه پرسید : نردبان چه ؟ آیا در قفسش نردبانی هست ؟ طوطی ها عاشق نردبان هستند. آن خانم یک نردبان خرید و رفت .
اما روز بعد باز هم آن خانم آمد .

صاحب مغازه گفت : آیا طوطی شما در قفسش تاب دارد ؟ نه ؟ خب مشکل همین است . به محض این که شروع به تاب خوردن کند ، حرف زدنش تحسین همه را بر می انگیزد . آن خانم با بی میلی یک تاب خرید و رفت .
وقتی که آن خانم روز بعد وارد مغازه شد ، چهره اش کاملأ تغییر کرده بود . او گفت : «طوطی مرد
صاحب مغازه شوکه شد و پرسید : آیا او حتی یک کلمه هم حرف نزد ؟ آن خانم پاسخ داد :« چرا ، درست قبل از مردنش با صدای ضعیفی گفت آیا در آن مغازه غذایی برای طوطی ها نمی فروختند ؟

نظرات 2 + ارسال نظر
جواد شنبه 20 اسفند 1390 ساعت 00:38

سلام ابوالفضل جان. خسته نباشی عزیزم
خیلی وبلاگ قشنگی داری.
انشاالله که قبول ائمه اطهار بیوفته و همونطوری که نیتت هست در برابر سیاهی ها محافظت باشند.
انشاالله که سرباز خوبی برای حضرت حجت علیه السلام باشی
موفق باشی عزیزم.

مهدی دوشنبه 4 اردیبهشت 1391 ساعت 18:11 http://baharedel14.blogfa.com/

سلام. آقا ابوالفضل برایت ارزوی موفقیت می کنم و انشاءالله اینده روشنی داشته باشی و در درس و زندگی پله های طرقی را به پیمایی.و فردی موفق برای خانواده و جامعه باشی.وباعث افتخار انها باشی.
از پدر و مادر خوش فکر و مهربان شما هم تشکر می کنم .که شما را فرزندی دینی و دوستار ائمه تربیت کرده اند . ودر این را شمارا کمک می کنند.شما هم قدر دان زحمت های آنها باش .(و بالوالدین احسانا...... ولا تقل لهما اف).انشاء الله ابوالفضل (ع)وار با تمام شجاعت از امام زمانت حضرت مهدی(عج) و نائب ایشان حمایت و در راه ولایت باشید.

کوچکِ بزرگ به من سر بزن خوشحال می شوم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد