مادر

با مدیریت ابوالفضل قضایی+بابام

مادر

با مدیریت ابوالفضل قضایی+بابام

ماه رمضان

من در مورد ماه رمضان از بابام مطالبی راشنیده ام و خیلی خوبه که ادم اگر کار اشتباهی کرده در این ماه از خدا معذرت بخواهد تا خدا او را که می بخشد . تازه به او پاداش هم میدهد. ولی سوال اینجاست که چرا ادم بخواهد کار بد و اشتباه انجام بدهد و بعد معذرت بخواهد ...

بابام میگه در این دنیا جواب کارهای خوب وبد سریع مشخص میشه چون خدا عادل است .

اگر کار بد و خطای انجام بدی مطمئن باش در زندگی ات به مشکل یا حادثه ای برخورد میکنی و برعکس اگر کار خوب بکنی خدا از پیش پایت مشکلات را برمی دارد و از حوادث بد جلوگیری میکند ...

بعد از سفر

با سلام حدود ۲۰ روز نبودم خیلی پیام بود همه را خواندم از همه تشکر میکنم مخصوصا؛ آقا یاسر و وبلاگ آسمونی ...

جای شما خالی ...

به من و همه خانواده خوش گذشت چقدر مردم یاسوج + خرم آباد +شهرکرد +کوهرنگ +اراک + سمیرم +کرمانشاه و شهر های در مسیر راه قشنگ بودن از همه مردم این شهرها تشکر میکنم

که ما به انها زحمت داریم ....

حضرت ابوالفضل (ع)

این معجره را بابام نوشته . با توسل به خدای متعال و امید شفاعت حضرت عباس و براورده شدن حاجت شما .

انشالله خبرر گشایش مشکل شما را در آینده نزدیک در وبلاگ ثبت کنم ... انشالله ....

مردی مسیحی تعریف میکرد

سالها بچه دار نمی شم بعد از مدتی هم که بچه دار شدیم دوپایش فلج بود

هرچه ثروت داشتم خرج کردم .منزل و ماشین را فروختم ولی نتیجه گرفته نشد.

یکی از شبها که به منزل رفتم دیدم همسرم دارد گریه میکند .علت را جویا میشود او گفت:

صاحبخانه امروز من را به سفره ام البنین (ع) دعوت کرد . گفتم : ام البنین کیست ؟

برایم شرح داد و گفت من امروز بچه فلجم را بردم سر سفره روضه و متوسل به فرزندش شدم

حالا امشب هم ما دو نفری به آن حضرت متوسل بشویم.و همین کار را کردیم.

شب در ایوان خوابیده بودیم . نصف شب دیدم بچه بلند شده و می دود! گفتم چه خبر است !

دست بچه ام را گرفتم . او از من سوال کرد . این آقا ؛اسب سوار کیست ؟

این بود معجره حضرت ابوالفضل (ع)

منبع: چهره درخشان قمر بنی هاشم حضرت ابوالفضل العباس ج  ۱ ص ۵۳۸

 

 

 

مسافرت و دوعید بزرگ

به اتفاق مامان و بابا و زهرا کوچلو می خواهیم برویم مسافرت دو هفته نمی توانم در وبلاگ مطلب بزارم ...

خیلی ناراحتم چون مبعث پیامبر و از همه مهمتر ولادت مولایم حضرت صاحب الزمان عج در پیش است .

از این دو عزیز می خواهم که بحق حضرت زهرا (س) حاجت همه را براورده بکند و قسم ش میدهم که هر که در این لحظه که دارد این مطلب را میخواند و در ته دلش نیت میکند به بزرگی خودش شفاعت ایشان را به در گاه الهی بکند و در این میان دو عید . عیدی ایشان را بدهد ...

انشا الله....

پس تا ۲۸ مرداد خدا حافظ ...اگر تونستم در مسافرت وبلاگم را بروز میکنم...

ماه شعبان

عطر دل انگیز شعبان با ریحانه خوش گلهای محمدی می اید .... نور می اید.... حسین می اید... ابوالفضل العباس می آید ... زین العابدین می اید ... نور دیدگانم مهدی  می اید ...

جانم به قربانش :ابوالفضل قضایی

نارضایتی

نارضایتی پدر ومادر موجب کمی روزی و مایه ذلت و خواری است.

امام هادی (ع)-بحار-ج۷۸-ص۳۶۹

 

دعا کردن

دعا کردن بر پدر و مادر و شکرگزاری نعمت های خداوند موجب توسعه رزق می شود