مادر

با مدیریت ابوالفضل قضایی+بابام

مادر

با مدیریت ابوالفضل قضایی+بابام

عید شما مبارک

با سلام امروز با بابا رفتیم نماز عید لحظاتی ابهت نماز به جماعت و لذت دعا من را حسابی گرفت 

جای شما حسابی خالی برای همه تان عزیزان دعا کردم  

امیدوارم همیشه زنده و سلامت باشید تا در همه سالها نماز عید بخوانید.

بوشهر غرق در شادی

امشب بعد از افطار و دیدن فیلم پنجمین خورشید پای تلویزیون بودم تا اینکه بازی فوتبال بین شاهین بوشهرو پرسپولیس آغاز شد بابام خیلی سال است که پرسپو لیسیه وقتی ازش پرسیدم دلت میخواهد کدام تیم ببرد گفت : شاهین!  بعد از گل اول بازی از خوشحالی فریادی زد به سرعت آمدم جلوی تلویزیون و دیدم که گل اول را شاهین زده و از خوشحالی پدر حسابی تعجب کردیم خلاصه بازی با نتیجه ۲ بر ۲ پایان یافت و بابا گفت لباس بپوشید به خیابان می رویم جای شما خالی همه را یک بستنی  خوشمزه و بی نظیر دعوت کرد در همین حال کاروان شادی هوداران شاهین را دیدیم که صدها ماشین و موتور  در خیابانها می چرخیدن ...جالب اینجا که بابا علت خرید بستنی را شیرینی تساوی تیم شهرش شاهین عنوان کرد  

ما هم در میان انبوه کاروان شادی به خانه آمدیم و من الان قبل خواب این خاطره را برای شما دوستان عزیزم نوشتم 

لیلت القدر

مامانم میگه در شب قدر ادم ها می توانند از کارهای اشتباه که انجام داده اند از خدا عذر خواهی کنند تا خدای مهربون همه گناهان آنها را ببخشد . 

ولی بچه های خوب این را بدانید که خدای فقط کارهای بد ما را که مربوط به خدای قادر متعال است را می بخشد و گناه و ظلم های ما را در حق دیگران را نمی بخشد ... پس خیلی مواظب باشید که به هیچ انسانی ستم نکنید و اگر یک وقت این کار را کردید سریعا بروید و حلالیت بطلبید یعنی از ان فرد پوزش بخواهید و به خودتان قول دهید هرگز این کار را نمی کنید  

 

من امشب برای همه دعا میکنم از باباو مامان و زری و همه خانواده مثل بابا بزرگ و مامان بزرگ و همه دوستانم مثل عرفان و فردین و سهیل و علی و ارنواز و آسمونی و ...برای شادی روح پدر و مادر بابام فاتحه می فرستم که مامانم همیشه تعریف خوب بودن اونها را میکنه و می گوید :خوبی های پدر و مادر شوهر مرحوم من هر گز فراموش شدنی نیست و خودش را خیلی بدهکار انها می داند