مادر

با مدیریت ابوالفضل قضایی+بابام

مادر

با مدیریت ابوالفضل قضایی+بابام

تشکر

با سلام درود خدمت تمامی بزرگوارانی که در این مدت در وبلاگم پیام گذاشتند  

در استانه روز مادر سعی میکنم وبلاگم را بروز کنم  

اما 

برای کسانی که امسال برای اول بار مادر را در روزش نمی توانند درآغوش بگیرند و او را از دست داده اند طلب صبر دارم  و از همه خوانندگان شریف و بزرگوار تقاضای قرائت فاتحه برای آن عزیزان سفر کرده دارم ...  

برای شادی روح همه مادران الفاتحه

نظرات 6 + ارسال نظر
m.kh جمعه 22 اردیبهشت 1391 ساعت 20:43

سلام مرد کوچک
امیدوارم که سایه پر مهر مادر وپدرت همیشه بالای سرت باشه وانها هم شاهد موفقیت های تو باشن مدتیه که بیرون از ایرانم ودور از مادرم وبه اندازه تمام عمرم دلتنگشم ...دنبال یه مطلب برای روز مادر میگشتم که سر از وبلاگ شما در آوردم...ممنون ازت برای اینکه یاد مادر هایی که نیستند کردی .خدا برای پدرومادرت حفظت کنه ...موفق باشی

مینا شنبه 23 اردیبهشت 1391 ساعت 10:28

با سلام موفق باشی برادر گلم
التماس دعا

محمد صادق حسینی کوهساری چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 ساعت 16:22 http://www.kuhsarkandeh.limooblog.com/

با سلام خدمت شما آقا ابوالفضل
وبلاگ زیبایت رو تبریک میگم

farshid11 جمعه 26 خرداد 1391 ساعت 12:52

سلام
عزیزم انشا الله موفق ومویید باشی وبلاگ قشنگی داری موضوع قشنگی انتخاب کردی التماس دعا

فاطمه دوشنبه 5 تیر 1391 ساعت 16:28

ممنون اقا ابولفظل عزیز وبلاگت زیبا و بسیار بر محتوا بود امیدوارم همیشه موفق باشی

محسن دوشنبه 19 تیر 1391 ساعت 15:33

سلام.دلم واسه مادرم تنگ شد،سرچی توی گوگل زدم وبلاگ شما رو دیدم.خیلی ممنون که به یاد ویژه ای از من و امثال من کردین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد