مادر

با مدیریت ابوالفضل قضایی+بابام

مادر

با مدیریت ابوالفضل قضایی+بابام

من ۱۰ ساله شدم

بنام خدا 

امروز قبل از هرچیزی رفتم و به قول بابام عدد سن خودم را دو رقمی کردم . بله من ۱۰ ساله شدم و روزی که بابا بزرگ و مامان بزرگ رفتن سفر مکه شب ساعت ۹ در خانه دایی طهمورث جشن گرفتیم و بعد بابا بزرگ و مامان بزرگ را از زیر قران رد کردیم و بردیم فرودگاه شیراز تا با پرواز ساعت سه ونیم صبح مستقیم بروند جده ... 

تازه چند تا عکس گرفتیم خیلی حال داد حسابی خانه شلوغ بود کیک هم به همه رسید البته مجبور شد زن دایی و مامانم کیک ها  را به همه دادند و همه خوردن گفتن تولدت مبارک.... 

حالا دیه من مرد شدم و باید هنوز هم مودبانه تر برخورد کنم تا در اینده مثل بابا و مامانم تحصیلات خیلی عالی و شغل خوب داشته باشم  

در اینده در خصوص حج و مناسبتهایش بیشتر می نویسم.

بهداشت عمومی

بنام خدا 

یکی از موارد رعایت بهداشت عمومی نکشیدن سیگار است . سیگار کشیدن باعث می شود خودمان و اطرافیان مان دچار بیماری های قلبی شوند. آیا میدانید در همین سیگار های که بعضی از مردم می کشند. روزیچقدر میکروب وارد بدن آنها می شود؟بله روزی معادل چهارصد میلیون میکروب وارد بدن انهامی شودو ممکن استکه آنها بمیرند ! اگر ما بخواهیم در هفته یک بسته ۱۲ تایی سیگار بکشیم چقدر میکروب وارد بدن ما می شود ؟ معادل یکصد میلیارد میکروب وارد بدن ما می شود !پس بهتر است که سیگار کشیدن را ترک کنیم .یکی دیگر ازمواردرعایت بهداشت عمومی شستن مرتب دستهاست. حتما شنیده اید که می گویند آنفولانزایی جدید بنام آنفولانزا خوکی یا نوع (A) در کشور ما آمده است و الان حدود 45 نفر میتلا به این انفولانزا شده اند . راستی یادتان نرود که باید مرتب دستهایمان را با آب و صابون بشوییم ای کاش ما میتوانستیم دستهای کثیف خودمان را نگاه کنیم و حالمان از میکروبهای داخل دستمان بهم بخورد راستی باید بدانیم که کودکان و کسانی که کار می کنند  بیشتر دستهایشان کثیف است چون به همه چیز دست میزنند و دستشان آلوده می شود مثلا" دست زدن به مداد،خودکار ،پاک کن ، تراش و خیلی چیز های دیگر پس بهتر است بهداشت خودمان رابشناسیم و به آن عمل کنیم . پایان

امروز خیلی سرم شلوغ است

با سلام باید از کلاس تست مستقیم بروم کانون زبان  بعد هم بیایم و آماده امتحان فردا بشوم لطقا برای من دعا کنید  

قربان همه شما ابوالفضل

سخن پیامبر ص

حضرت محمد صل الله علیه و اله می فرمایند: 

سه چیز است که  در هر کسی باشد . خداوند او را در پناه خودش جای می دهد و به بهشتش داخل میکند .    

 مدارا کردن با افراد ضعیف   

 مهربانی کردن با پدر و مادر  

 نیکی کردن با افراد زیر دست 

  

کپی کردم از کتاب نهج الفصاحه ص ۱۲۷

انفولانزا

با سلام  

از همه دوستان خوبم که برایم پیام میگذازند متشکرم درسها خیلی زیاد شده و وقت بروز رسانی وبلاگ را ندارم  

مدتی است که مریض شده ام و در خانه استراحت میکنم ولی تا حالا انفولانزا نگرفته ام  

در اولین فرصت مجددا به  وبلاگ همه دوستانم سر می زنم