مادر

با مدیریت ابوالفضل قضایی+بابام

مادر

با مدیریت ابوالفضل قضایی+بابام

می دانستید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آیا میدانستید انسان برای اولین بار در ۱۷۸۳پرواز را تجربه کرد و توانست ۸کیلومتر با بالن پرواز کند؟

آیا میدانستید جمیعت جهان تا ۵۰ سال آینده از مرز ۹ میلیارد نفر خواهد گذشت ؟

آیا میدانستید گرمترین سیاره زهره می باشد این سیاره درجه حرارت ثابتی دارد که ۴۶۲می باشد؟

آیا میدانستید عمر خورشید ۵ میلیارد سال می باشد ؟

آیا میدانستید عمر کهکشان راه شیری ۱۰ میلیارد سال می باشد ؟

آیا میدانستید نقره صدها بار از مواد ضد عفونی قوی تر است و ۶۵۰ نوع میکروب را از بین می برد ؟

آیا میدانستید مساحت کره زمین ۵۱۵ میلیون کیلومتر است ؟

آیا میدانستید کهکشان راه شیری بیش از ۱۰۰ میلیون ستاره دارد ؟

آیا میدانستید حنجره زرافه تار صوتی ندارد و گنگ است ؟

آیا میدانستید تنها غذائی که فاسد نمی شود عسل است ؟

آیا میدانستید پلک زدن زنان ۲ برار پلک زدن مردان است ؟

آیا میدانستید قدیمی ترین بنا در شمال توکیو است که پنجاه  هزار سال قدمت دارد ؟

آیا میدانستید روزانه ۱۴۰۰۰ نفر به بیماری ایدز مبتلا می شوند ؟

آیا میدانستید مقاوم ترین ماهیچه در بدن زبان است ؟

آیا میدانستید لایه پوستی که آرنج دست را پوشیده هر ۱۰ روز یکبار عوض میشود ؟

آیا میدانستید در هر قطره آب ۳۳ میلیارد الکترون وجود دارد ؟

آیا میدانستید مرغ با شنیدن موسیقی بزرگترین تخم را میگـذارد ؟

آیا میدانستید مورچه کارگر تا ۵ سال و مورچه ملکه تا ۲۵ سال عمر میکند ؟

آیا میدانستید زنبور عسل ۲ معده دارد یکی برای جمع آوری عسل و دیگری برای هضم غذا ؟

نظرات 5 + ارسال نظر
فرزند مادر دوست سه‌شنبه 7 دی 1389 ساعت 21:40 http://www.maadar.blogsky.com/

سلام از وبلاگ قشنگت دیدن کردم بهت تبریک میگم من با افتخار شما رو لینک کردم.
دوست داشتم وقت میداتم تا به وبلاگم سر و سامانی بدم.

ارنواز چهارشنبه 8 دی 1389 ساعت 12:19

دروووووووووووووووود بر ابوالفضل خوب

من واقعا نمی دانستم!
ممنون پست مفیدی بود

از هفته آینده امتحاناتم شروع میشه ازت خواهش می کنم خیلی برای من دعا کن!

مرسی

ارنواز خانم همیشه مهربان
سلام و امیدوارم همیشه موفق باشی چه در امتحانات و چه در زندگی ات
برایت از صمیم قلب ارزوی سلامتی دارم
راستی ما امسال لحظه تحویل سال نو در حرم حضرت امام حسین ع و برادر با وفایش حضرت ابوالفضل ع هستیم قول میدم انجا برای شما دعای خوب بکنم

ارنواز شنبه 2 بهمن 1389 ساعت 11:46

دروود بر تو

وااااااااااااااای راست میگی؟ چقدر خوب! حتما حتما برای من دعا کن

من تا الان چندتا از امتحان هام رو دادم خدارو سپاس خوب بودن
اما بچه های کلاسمون خیلی تقلب می کنن ولی من نه جرات دارم ونه این کار رو درست می دونم وقتی هم می گم درست نیست همه به من می خندن و می گن نمره هات اینطوری کم میشه اما واسم این حرفها مهم نیست چون می دونم که خدا همه چیز رو می بینه و همین دلگرمم می کنه می دونی ابوالفضل جان دوست دارم شاگرد اول بشم تا اونها بفهمن که حتا بدون تقلب کردن هم میشه اول بود و فکر می کنم اینطوری بهتر باشه

امیدوارم سفرت پر از روزهای قشنگ باشه من می دونم امام حسین و برادرشون انسانهای خوب و پاک و مهربونی بودند پس از اونها بهترین چیزها رو بخواه!

من دوشنبه۴/۱۱/میرم خونه چون امتحانهام تموم میشه اومدم دانشگاه حتما بهت سر میزنم عزیزم!

مواظب خودت باش

ارنواز خانم تعطیلات خوش بگزرد ....

نارون جمعه 22 اردیبهشت 1391 ساعت 10:43

سلام داداش خوبم
وبلاگت عالیه استفاده بردم انشاالله درکنار خانواده ات روزهای خوب وخوشی سپری کنی. در پناه حق

ناهید جمعه 22 اردیبهشت 1391 ساعت 20:15

واقعا وبلاگ عالییه اصلا به قیافت نمیاد این همه مطلبو بدونی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد