مادر

با مدیریت ابوالفضل قضایی+بابام

مادر

با مدیریت ابوالفضل قضایی+بابام

اعیاد و سال نو

ولادت پیامبر دوستی و مهربانی را به تمام ایرانیان عزیز تبریک میگویم

پیشاپیش تبریک من حقیر را از اعماق وجودم بپذیرید از خدای که تمام وجودم به دست اوست می خواهم سال نو سال توام با سلامتی و تندرستی برای دوستان و آشنایان من باشد و سالی پر از صلح و عدالت و برابری و مهربانی برای همه کودکان جهان باشد (خودم)

همدیگر را دوست داشته باشید با هر دیدگاه و سیلقه ای و به هر انسان عشق بورزید تا زندگی شیرین بشود (بابا)

عید در مسافرت هستم و بعد از تعطیلات دوباره وبلاگم را بروز می کنم ولی قبل از آن به همه دوستان در وبلاگشان سر میزنم و از خانم ارنواز بخاطر محبت و مهربونی اش تشکر میکنم

انشالله در سال نو یک وبلاگ بسازد تا من او را بعنوان اول نفر لینک کنم ... همه شما را دوست دارم و خواهم داشت سال نو مبارک

پدر سرکار خانم برزگر به رحمت خدا رفت

سلام

باعرض تسلیت به خانم برزگر که پدر مهربانش را که در بیمارستان بستری بود از دست داد و به رحمت خدا رفته است انشاالله خدا او را بیامرزد.


ارزو دارم پدرتان در بهشت زندگی تازه تری و خوبی با امامان  داشته باشد.


خواهش میکنم هر کس این مطلب را می خواند برای او یک فاتحه بخوانید

           

                                             

سالروز آغاز امامت

سالروز آغاز امامت حجت خدا بر زمین حضرت مهدی موعود(عج) بر تمام آزادگان عالم مبارک باد


او می آید و جهان را پراز عدل و داد و می کند

وفات پیامبر (ص)

پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) در هفدهم ربیع الاول سال عام الفیل یعنی سالی که ابرهه و سپاهیانش برای خراب کردن خانه خدا به مکه حمله کردن و توسط پرندگان نابود شدن متولد شد

کودکی اش با فوت پدر و مادر در سالهای اول زندگی آغاز شد و در کنار پدر بزرگ و عمویش بزرگ شد و بعدها با حضرت خدیجه (ع) ازدواج کرد یک فرزند خدا به او عطا نمود که حضرت فاطمه زهرا (س) است او در چهل سالگی از طرف خدای مهربان بعنوان آخرین پیامبر مبعوث و ۲۳ سال به ترویج یگانه پرستی اقدام نمود و سرانجام در ۲۸ صفر (ماه قمری‌ ) به رحمت ایزدی پیوست.

در آخر هم یک مطلب  را به شما دوستانم هدیه میکنم و انشاالله ثواب آن برای آخرت شما ثبت بشود



مادری دختر جوانش را از دست می دهد بعد از وفاتش او را در خواب می بیند که در رنج و عذاب و سختی است با ناراحتی از خواب بیدار میشود و ناله و فر یاد و گریه زاری سر می دهد مدتها به حال فرزندش اشک می ریخت و داستان را به همه بازگو می کرد و کمک می طلبید . مدتها گذشت دوبار دخترش را در عالم خواب دید که در بهشت فردوس نشسته و در حال استراحت است مادر از او داستان  و چگونگی بخشش را جویا می شود

دختر در پاسخ می گوید: آن عذاب و سختی به خاطر گناهان و غفلتهایم بوده که مشاهده کردی اما این حالی که می بینی بواسطه اینست که چند روز پیش یک فردی از کنار قبرستان ما رد شد و چندیت صلوات فرستاد و ثواب آن را به اهل این گورستان بخشید . حضرت حق جل جلاله به برکت آن صلوات ها عذاب را از اهل این قبرستان برداشت .


شما هم اگر کسی دارد که به رحمت خدا رفته صلوات بر محمد و آل محمد ص بفرستید تا حضرت حق انشالله ثواب آین کار را برایش منظور کند


منبع: داستانهای از صلوات برمحمد و آل محمد(ص) ص ۶۵

سفارش

آیا میدانید؟


دعایی که از طرف حضرت مهدی (عج) سفارش شده که هر روز خوانده شود . دعای ((الهم کن لولیک الفرج )) می باشد.