برتری اصفهان وبسایت نسبت به سایر شرکت ها چیست ؟

اصفهان وبسایت تنها مرکز طراحی سایت در اصفهان است که وبسایت شما را به صورت اصولی و تضمینی به صفحه اول گوگل ارتقا خواهد داد . ما حتی با سخت ترین کلمات کلیدی شما را به صفحه اول خواهیم آورد

هزینه طراحی سایت اصفهان چقدر است ؟

حتما تا به حال هزینه های خیلی بالا و یا خیلی پایین برای طراحی سایت اصفهان دریافت کرده اید ! ما سعی کردیم که با بهترین کیفیت ، کمترین هزینه را برای شما در نظر بگیریم که لیست هزینه ها در صفحه تعرفه های طراحی سایت وجود است .

چگونه تفاوت شرکت طراحی سایت خوب را تشخیص دهیم ؟

ساده ست ! از طریق نمونه کارهای قوی و حضور در صفحه اول ! حتما قبل از سفارش طراحی سایت بررسی کنید که شرکت های مدعی خودشان در صفحه اول حضور دارند یا نه . خوشبختانه ما بیش از 8 سال است که در صفحه اول حضور داریم و خواهیم داشت ….

پشتیبانی مجموعه شما تا چه زمانی است ؟

افزایش فروش و رشد کسب و کار شما بزرگترین افتخار ماست . پشتیبانی مجموعه طراح سایت اصفهان همیشگی و تا حد ممکن رایگان است

طراحی سایت در اصفهان

خرمالو مفید برای کبد

خرمالو یکی از میوه‌هایی است که به‌دلیل فیبر بالا در هضم مواد غذایی کمک می‌کند. در نتیجه، دفع از بدن از سوی کبد، راحت‌تر انجام می‌شود.

المنتور یا گوتنبرگ

سلام به همه کاربران عزیز اصفهان وبسایت

صفحه سازها در چند سال اخیر انقلابی را در زمینه طراحی وب با وردپرس ایجاد کرده اند و همه کاربران آماتور و حرفه ای وردپرس به ناچار باید یکی از صفحه سازها را برای گسترش طراحی وبسایت خود انتخاب کنند .

یکی از محبوب ترین و معروف ترین صفحه سازها برای وردپرس صفحه ساز المنتور است . در شروع کار با المنتور در صورتی که وبسایت شما ترافیک زیادی را نداشته باشد همه چیز خوب و عالیست . ولی کار سخت از جایی شروع میشه که سایت شما بازدید نسبتا سنگینی رو تجربه کنه و در این لحظه شما با مصرف بالای منابع هاست مواجه خواهید شد و کم کم المنتور کند تر و کند تر میشه ….

ما به هیچ وجه طراحی سایت با صفحه ساز ها رو برای وبسایت هایی با هاست معمولی پیشنهاد نمیکنیم . اگر قادر به تامین هزینه های هاست با کیفیت بالا را دارید فعالیت با المنتور را ادامه دهید ولی در غیر این صورت استفاده از المنتور به مرور زمان برای شما دردسر ساز خواهد شد .

هرچند المنتور بسیار بهینه تر از ویژوال کامپوزر هستش ولی به نظر ما بهترین و بهینه ترین صفحه ساز برای سیستم وردپرس صفحه ساز گوتنبرگ هستش.

هر چند المان های خیلی محدود تری نسبت به المنتور داره ولی از نظر بهینه بودن برای وردپرس بسیار عالیه و همچنان هیچ متخصص حرفه ای وردپرسی صفحه ساز المنتور رو پیشنهاد نمیکنه .

از همه مهم تر صفحه ساز گوتنبرگ کاملا رایگان و در مخزن وردپرس هم موجوده .

راستی یه نکته خیلی خیلی مهم ! حتما حواستون هست که قالب شما باید صفحه ساز گوتنبرگ رو پشتیبانی کنه که متاسفانه قالب های خیلی کمی این ویژگی رو دارند .

ما در مرکز طراحی سایت در اصفهان به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمت به همشهریان عزیز هستیم .

مقایسه المنتور و گوتنبرگ

چرا گوتنبرگ بهترین صفحه ساز وردپرس است ؟

منبع بعضی از نکته های این پست

بکسل ماشین در اصفهان

همشهریان عزیز اگه ماشینتون توی جاده و یا هر نقطه ای در اصفهان و حومه خاموش شد و حس کردین راهی ندارید …

ما در کنارتون هستیم . تماس بگیرید تا حرفه ای ترین و سریع ترین یدک کش ماشین رو برای شما ارسال کنیم

یدک کش و بکسل خودرو در اصفهان

یدک کش و بکسل ماشین در اصفهان

یدک کش ماشین اصفهان

شماره های موبایل زیر از بهترین یدک کش های ماشین در اصفهان هستند

شما می توانید به صورت شبانه روزی تماس بگیرید و بهترین خدمات بکسل خودرو را دریافت کنید

منتظر شما هستیم .

یدک کش در اصفهان بکسل در اصفهان بکسل خودرو در اصفهان

نگرانی بی بی سی در مورد احمد متوسلیان

بخش فارسی تلویزیون دولتی بی بی سی با ساخت برنامه‌ای آرشیوی به بررسی سرنوشت سردار احمد متوسلیان فرمانده اسیر ایرانی پرداخت؛ برنامه‌ای عجیب که با وجود تناقضات متعدد در بطن آن، این پرسش را پیش آورد که چرا بی بی سی نگران یک سردار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شده است؟!

به گزارش «تابناک»؛ بخش فارسی تلویزیون دولتی بی بی سی به تازگی برنامه‌ای با نام بین سطور پخش کرد که توسط حسین باستانی ساخته و روایت شده بود. این برنامه با تکیه بر تصاویر آرشیوی به سراغ سوژه ربودن احمد متوسلیان و همراهانش در ۱۴ تیر ۱۳۶۱ رفت. این گروه هنگام ورود توسط حزب فالانژ لبنان متوقف و توسط نیرو‌های اسرائیلی گروگان گرفته شدند. سمیر جعجع یکی از رهبران فالانژ‌ها بعد‌ها اعتراف کرد که گروگان‌های ایرانی به دست نیروهایش کشته شده‌اند، ولی مقامات ایرانی شواهدی داشتند که چنین ادعایی را نپذیرند و پیگیر سرنوشت این گروگان‌ها شوند؛ به ویژه آنکه پیکر هیچ یک از گروگان‌ها که هویت ژنتیکش تایید شود، تاکنون کشف نشده است.

آن گونه که تصاویر و صوت‌ها به ویژه اظهارات برخی اشخاص که در اوج دوران دفاع مقدس در سپاه تهران فعال بودند و تحرکاتی برای تضعیف ساختار سپاه را داشتند در برنامه بی بی سی کنار هم چیده شده، احمد متوسلیان یک معترض بود که به لبنان فرستاده شده و پس از ربوده شدنش، طرف ایرانی طی ۱۴ سال هیچ تلاش معناداری برای پیگیری سرنوشت احمد متوسلیان نداشته است. در همین راستا ادعا می‌شود، پس از دستگیری دیوید اس. داج رئیس ایستگاه سی آی‌ای در لبنان نیز این شخص در عوض گروگان‌های سوری و لبنانی و دریافت تسلیحات نظامی از سوریه برای تامین خطوط مقدم جنگ تحویل داده شده، در حالی که می‌توانسته با متوسلیان و همراهانش معاوضه شود.

بهترین شرکت طراحی سایت در اصفهان

برتری اصفهان وبسایت نسبت به سایر شرکت ها چیست ؟

اصفهان وبسایت تنها مرکز طراحی سایت در اصفهان است که وبسایت شما را به صورت اصولی و تضمینی به صفحه اول گوگل ارتقا خواهد داد . ما حتی با سخت ترین کلمات کلیدی شما را به صفحه اول خواهیم آورد

هزینه طراحی سایت اصفهان چقدر است ؟

حتما تا به حال هزینه های خیلی بالا و یا خیلی پایین برای طراحی سایت اصفهان دریافت کرده اید ! ما سعی کردیم که با بهترین کیفیت ، کمترین هزینه را برای شما در نظر بگیریم که لیست هزینه ها در صفحه تعرفه های طراحی سایت وجود است .

چگونه تفاوت شرکت طراحی سایت خوب را تشخیص دهیم ؟

ساده ست ! از طریق نمونه کارهای قوی و حضور در صفحه اول ! حتما قبل از سفارش طراحی سایت بررسی کنید که شرکت های مدعی خودشان در صفحه اول حضور دارند یا نه . خوشبختانه ما بیش از 8 سال است که در صفحه اول حضور داریم و خواهیم داشت ….

پشتیبانی مجموعه شما تا چه زمانی است ؟

افزایش فروش و رشد کسب و کار شما بزرگترین افتخار ماست . پشتیبانی مجموعه طراح سایت اصفهان همیشگی و تا حد ممکن رایگان است

طراحی سایت اصفهان

ورود یک تن شمش طلا به کشو

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، رئیس سابق سازمان توسعه تجارت از ورود یک تن شمش طلا به کشور طی سه ماه گذشته در قالب بازگشت ارز صادراتی صادرکنندگان خبر داد.

بر اساس تصمیم دولت، صادرکنندگان می‌توانند به ازای تعهد ارزی خود مبنی بر بازگشت ارز صادرات، شمش طلا وارد کنند.

پیمان پاک در فضای مجازی نوشت: "با همراهی بانک مرکزی طی سه ماهه گذشته بیش از یک تن شمش طلای استاندارد در قالب بازگشت ارز صادرکنندگان خرد به کشور وارد شده است.

این عدد طی ۳ سال گذشته تنها ۸۰ کیلوگرم بوده است.

تسهیل شرایط بازگشت ارز در شرایط فعلی بهترین را خنثی سازی تحریم هاست. "

شرایط خرید لاستیک دولتی

لطفا شرایط با دقت کامل مطالعه شود:

1- لطفاً قبل از خرید لاستیک دولتی ، از سایز صحیح تایر مناسب خودروی خود اطمینان حاصل فرمایید.

2- این لاستیک فقط در شهر اصفهان عرضه می شود.

3- نصب لاستیک دولتی بر روی خودرو الزامی بوده و بعد از خرید متقاضیان نوبت دهی می شوند و برای نصب به مرکز خدمات آنلاین تایر مراجعه می نمایند.

4- با هر کد ملی، پلاک خودرو و شماره موبایل، امکان خرید حداکثر دو حلقه تایر در هر شش ماه فراهم می‌باشد. ضمن اینکه به علت محدودیت عرضه و تقاضای زیاد از تاریخ خرید قبلی نیز می‌بایست شش ماه گذشته باشد.

5-مشخصات خودروی انتخابی شما با مشخصات مندرج در کارت خودرو و برگ سبز می‌بایست یکسان باشد، در غیر اینصورت سفارش شما لغو خواهد شد.

6-در صورت رعایت‌ نکردن هر یک از شرایط فروش اینترنتی، سفارش شما لغو و وجه آن ظرف یک هفته و پس از تکمیل مراحل حقوقی، عودت خواهد شد.

7-مسئولیت کلیۀ اطلاعات وارد شده در سامانه به عهدۀ خریدار بوده و قابل ویرایش نمی‌باشد.

بررسی لاستیک گلدستون

قبل ازشروع بررسی کیفیت لاستیک ایرانی گلدستون لازم است اعلام داریم این مقاله به صورت کاملا بی طرف تهیه شده است و اطلاعات موجود در آن حاصل سالها حضور در بازار و پرس و جو از کاربران مختلف است. لذا اگر نقطه قوت یا ضعفی را در ادامه بیان میکنیم، صادقانه و به دور از تعصب است. لطفا با آنلاین تایر همراه شوید و اگر شما نیز تجربه ای در استفاده از لاستیک های این برند دارید با ما در میان گذارید. همچنین پیشنهاد می شود مقاله آنالیز تایر برند های مختلف ایرانی و خارجی را نیز بررسی کنید

خرید لاستیک خارجی

با توجه به هزینه زیادی که خرید لاستیک ممکن است به همراه داشته باشد، معمولا افراد به فکر لاستیک های اقتصادی تر می افتند. البته برخی دیگر از افراد هستند که مایلند یک بار هزینه زیادی برای یک لاستیک خیلی با کیفیت خارجی بپردازند اما مدت زیادی خیال راحتی از بابت آن داشته باشند. اما این دسته از افراد تعداد کمتری به نسبت دسته اول دارند. گروه لاستیک سازی گلدستون، یک کارخانه لاستیک سازی در اردبیل است که به سبب فراوانی جنس و در دسترس بودن تایر های آن، نام آشنایی برای کسانی است که در پی خرید لاستیک نو هستند

ارزیابی کیفیت تایر گلدستون

طبق بررسی های انجام شده و نظر سنجی از تعداد زیادی از کاربران، کیفیت تایر های برند گلدستون چندان تعریفی نیست! البته اخیرا با آپدیت شدن تکنولوژی ساخت تایر در این کارخانه مجددا رضایت ها به سمت این برند در حال بازگشت است اما به صورت کلی و در مجموع برند گلدستون برآیند کیفیتی مناسبی را تا کنون ارائه نکرده است. از دلایل مهمی که برای پایین بودن کیفیت این برند میتوان به آن اشاره نموده، قدیمی بودن فناوری مورد استفاده و البته پایین بودن موارد اولیه ای که برای ساخت تایر لازم است.

این مشکل زمانی به صورت شدید تری قابل لمس شد که ایران به شدت تحریم شد و امکان برقراری و خرید تکنولوژی از سایر کارخانه های به نام تایر سازی جهان، از این کارخانه سلب گردید. قبل از آن برند گلدستون سعی در ارائه کیفیت مطلوب و مطابق با استاندارد های جهانی میکرد که متاسفانه مانع بزرگ تحریم باعث این افت کیفیت و نزولی شدن میزان رضایت مصرف کننده شد. لازم به ذکر است که اخیرا گلدستون با آپدیت تکنولوژی خود شروع به بازنگری گسترده در تولید محصولات خود کرده است و از محصولات پرفروش مانند تایر های خانواده پراید و پژو شروع به تولید با کیفیت جدید و تکنولوزی نوین تر کرده است

بررسی نقاط قوت گلدستون:

1. وزن سبک:

سبک بودن وزن تایر موجب کمتر شدن وزن نهایی خودرو شده و نتیجه کم شدن این وزن، بهینه شدن مصرف سوخت و انرژی است

2. در دسترس

به سبب فراوانی این محصول در بازار کمتر با محدود شدن سایز خاص علی الخصوص سایز های پر تقاضا مانند لاستیک های خانواده پراید، مواجه می شویم

3. قیمت مناسب

قیمت مناسب و اقتصادی این لاستیک یکی از اصلی ترین آیتم هایی است که مورد توجه کاربران قرار دارد

4. لاستیک فابریک خودرو های داخلی:

به دلیل مناسب تر بودن قیمت این نوع لاستیک به نبت سایر لاستیک های بازار، کارخانه های خودرو سازی مایلند که لاستیک فابریک خود را از این برند استفاده کنند. به همین سبب در نهایت موجب کم شدن هزینه تمام شده می شود.

تایر گلدستون. آنلاین تایر

خرید لاستیک در اصفهان

خرید لاستیک دولتی

اسباب کشی تخصصی در اصفهان هم انجام میدم

خدمات اسباب کشی حرفه ای در اصفهان را از ضمانت بار بخواهید

اسباب کشی منزل در اصفهان

چرا چاوشی آهنگ جدید نمیده

الان وقتشه بخونه ...

چرا آهنگ جدید نمیده یکمی دلمون وا بشه ...

اسباب کشی منزل استان اصفهان

اگر ساکن استان اصفهان هستید و برای خدمات اسباب کشی خود هنوز تصمیم نگرفته اید ما پیشنهاد میکنیم اسباب کشی خود را صفر تا صد به گروه با تجربه و حرفه ای ضمانت بار بسپارید .

شرکت ضمانت بار با بیش از ده سال تجربه و داشتن کارگران حرفه ای و تمامی وسایل نقلیه در همه سایز ها آماده خدمت رسانی به هم شهریان گرامی میباشد.

مهم ترین شاخه فعالیت گروه ضمانت بار خدمات اسباب کشی منزل در اصفهان می باشد که به صورت شبانه روزی آماده خدمت به شما خواهد بود.

تضمین عدم شکستگی و یا ضربه به وسایل شما از مهم ترین خدمات ما می باشد .

چرا اسباب کشی خود را به ضمانت بار بسپاریم ؟, مرکز اسباب کشی منزل و حمل اثاثیه در اصفهان

بهترین مدل غذای خشک برای گربه

همواره یکی از بزرگ ترین دغدغه افرادی که دارای پت هستند تهیه غذای خشک خوب برای پت عزیزشان است . بهترین برند برای غذای خشک سگ و گربه چیست؟

ما در سلام پت شاپ با تنوع کاملی از بهترین برند های غذای گربه و غذای سگ در خدمت هم میهنان عزیز هستیم .

کلیه محصولات سلام پت شاپ دارای استاندارد های لازم می باشند که شما میتوانید به صورت آنلاین خرید کنید و درب منزل تحویل بگیرید .

پیشنهاد ما برای پت دلبند شما تهیه غذایی مناسب و سازگار با خود پت می باشند . این به این معنی نیست که اگر محصولی گران تر بود پس برای پت شما بهتر است بلکه شما باید دنبال برندی باشید که بیشتر با حیوان خانگی شما سازگاری داشته باشد .

بهترین غذا برای سگ و گربه

جوراب کابل

امروز هم با یک محصول ویژه و کاربردی میزبان شما هستیم .

از جمله محصولاتی که همواره مورد نظر تکنسین های ایرانی است جوراب کابل می باشد .

همکار ایمن تولز سعی بر این دارد که با ارائه بهترین محصولات شما را در زمینه خرید جوراب کابل کاملا بی نیاز کند .

کلیه محصولات ما با بهترین متریال های موجود ساخته شده اند و همواره به رضایت مشتریان برای ما مهمترین گزینه در فروش می باشد .

این محصولات هم اکنون موجود بوده و میتوانید با تماس با ما خریداری کنید .

منتظر تماس شما هستیم

جوراب کابل

جوراب کابل

فیوز کات اوت

امروز با یک محصول ویژه و کاربردی میزبان شما هستیم .

از جمله محصولاتی که همواره مورد نظر تکنسین های ایرانی است تیغه کات اوت ، دسته کات اوت و فیوز کات اوت می باشد .

همکار ایمن تولز سعی بر این دارد که با ارائه بهترین محصولات شما را در زمینه خرید تیغه ، دسته و خرید فیوز کات اوت کاملا بی نیاز کند .

کلیه محصولات ما با بهترین متریال های موجود ساخته شده اند و همواره به رضایت مشتریان برای ما مهمترین گزینه در فروش می باشد .

این محصولات هم اکنون موجود بوده و میتوانید با تماس با ما خریداری کنید .

منتظر تماس شما هستیم