مادر

با مدیریت ابوالفضل قضایی+بابام

مادر

با مدیریت ابوالفضل قضایی+بابام

حکایت موسی و بهشت

روزی حضرت موسی در خلوت خویش از خدایش سئوال می کند : آیا کسی هست که با من وارد بهشت گردد ؟ خطاب میرسد : آری ! موسی با حیرت می پرسد : آن شخص کیست ؟ خطاب میرسد : او مرد قصابی است در فلان محله ، موسی می پرسد : میتوانم به دیدن او بروم ؟ خطاب میرسد : مانعی ندارد !

فردای آن روز موسی به محل مربوطه رفته و مرد قصاب را ملاقات می کند و می گید : من مسافری گم کرده راه هستم ، آیا می توانم شبی را مهمان تو باشم ؟ قصاب در جواب می گوید : مهمان حبیب خداست ، لختی بنشین تا کارم را انجام دهم ، آن گاه با هم به خانه می رویم ، موسی با کنجکاوی وافری به حرکات مرد قصاب می نگرد و می بیند که او قسمتی از گوشت ران گوسفند را برید و قسمتی از جگر آنرا جدا کرد در پارچه ای پیچید و...

کنار گذاشت . ساعاتی بعد قصاب می گوید : کار من تمام است برویم ، سپس با موسی به خانه قصاب می روند و به محض ورود به خانه ، رو به موسی کرده و می گوید : لحظه ای تامل کن ! موسی مشاهده می کند که طنابی را به درختی در حیاط بسته ، آنرا باز کرده و آرام آرام طناب را شل کرد . شیئی در وسط توری که مانند تورهای ماهیگیری بود نظر موسی را به خودجلب کرد ، وقتی تور به کف حیاط رسید ، پیرزنی را در میان آن دید با مهربانی دستی بر صورت پیرزن کشید ، سپس با آرامش و صبر و حوصله مقداری غذا به  او داد ، دست و صورت او را تمیز کرد و خطاب به پیرزن گفت : مادرجان دیگر کاری نداری ، و پیرزن می گوید : پسرم ان شاءالله که در بهشت همنشین موسی شوی . سپس قصاب پیرزن را مجدداً در داخل تور نهاده بر بالای درخت قرارداده و پیش موسی آمده و با تبسمی می گوید : او مادر من است و آن قدر پیر شده که مجبورم او را این گونه نگهداری کنم  و از همه جالب تر آن که همیشه این دعا را برای من می خواند که " انشاء الله در بهشت با موسی همنشین شوی ! "
چه دعایی !! آخر من کجا و بهشت کجا ؟ آن هم با موسی !
موسی لبخندی می زند و به قصاب می گوید : من موسی هستم و تویقیناً به خاطر دعای مادر در بهشت همنشین من خواهی شد !

نظرات 4 + ارسال نظر
سپهر یکشنبه 4 دی 1390 ساعت 23:08 http://golgoly.blogfa.com/


با سلام
وبلاگتون خوب بود موفق باشید
به منم سر بزنید
وبلاگم 2000 پست 2000 بازدید و پیج رنک 2 داره
اگه تمایل به تبادل لینک دارین منو با نام
?باتری قلمی?
لینک کنید و خبر کنید تا لینکتون کنم.
البته با شرایطی!!!!
ممنون

مسافر سه‌شنبه 13 دی 1390 ساعت 01:25 http://mosafer1390.mihanblog.com

سلام
اگه دوست داری تا تبادل لینک کنیم
یا حق

مسافر پنج‌شنبه 15 دی 1390 ساعت 20:53 http://mosafer1390.mihanblog.com

ممنون از اینکه سر زدی
شما هم با افتخار لینک شدید
یا حق

فی فی چهارشنبه 5 بهمن 1390 ساعت 18:27

خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی
چررررررررررررررررررررررررررررررررررررررت
بوددددددددددددددددددددددددددددددددددددد
ببخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخشید
نارحتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
نشی گلم ولی همه ی مطالبتتتتتتتتتتتتتتتتت
چرررررررررررررررررررررررررررررررررررررت
بود
ولی من مطمئنم میتونی بهترین وب رو داشته باشی
فی فی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد