مادر

با مدیریت ابوالفضل قضایی+بابام

مادر

با مدیریت ابوالفضل قضایی+بابام

سه هفته اول مهر

بنام خدا

سه هفته از مهر گذشت . مهم ترین حوادث خوب و بد من

 درسها شروع شده و تا حالا  معلم مان دو تا املاء گرفته که هر دو را بیست گرفتم . 
جشن تولد خواهرم زهرا کوچلو با شکوه خاصی در مهد کودکش برگزار شد و من و مامانم مهمان ویژه بودیم (جای شما ها خالی )
یک اتفاق خوب برای بابام پیش اومد و همه جمعه شب مهمان او بودیم و حسابی بخور بخور بود (بازهم جای شما خالی)
لاک پشت کوچلو را در عید سعید فطر در طبیعت رها کردم تا آزاد باشد (دلم برایش تنگ شده)
روز جهانی کودک در کنار خلیج فارس به همراه سفال سازی و نقاشی و پرواز بادبادکها برگزار شد

خیلی بچه ها آمده بودن .خیلی خوش گذشت چند تا بچه هم گم شده بودن این هم چند تا عکس قشنگ از مراسم


کلاغ خوش خبر

فرارسیدن عید سعید فطر مبارک باد

این نقاشی تقدیم به تمام مومنین عزیز با آرزوی سلامتی و تندرستی

عبادات تان قبول انشاالله


اولین روز کلاس سوم

امروز به کلاس سوم رفتم از دوستان سال گذشته ۷ نفر بودن چند نفر هم تازه امدن در کلاس که اسمشان بلد نیستم اسامی دوستان قدیمی من  را برایتان مینویسم. 

سالار حیدریان +مجتبی منصورزاده+محمد امین اسکندری+علی دشتی  محمد علی قایدی +محمد جواد میرشکاری +عباس علی حیدری +محمد معین پولادی 

صبح بعد از صف صبحگاهی کلاس بندی شدیم و با صف به کلاس رفتیم در کلاس با کتابها اشنا شدیم و جاهای هر نفر مشخص شد و کتاب بخوانیم را امروز خواندیم و در سه زنگ استراحت با بچه ها حسابی بازی کردیم .در مورد وبلاگم با دوستانم صحبت کردم و از دوستان خودم ((آقا یاسر از وبلاگ آسمونی +خانم ارنواز و سایر افرادی که با محبت بودن صحبت کردم بعد از زنگ خانه هم امدم و وبلاگم را بروز کردم