مادر

با مدیریت ابوالفضل قضایی+بابام

مادر

با مدیریت ابوالفضل قضایی+بابام

سه هفته اول مهر

بنام خدا

سه هفته از مهر گذشت . مهم ترین حوادث خوب و بد من

 درسها شروع شده و تا حالا  معلم مان دو تا املاء گرفته که هر دو را بیست گرفتم . 
جشن تولد خواهرم زهرا کوچلو با شکوه خاصی در مهد کودکش برگزار شد و من و مامانم مهمان ویژه بودیم (جای شما ها خالی )
یک اتفاق خوب برای بابام پیش اومد و همه جمعه شب مهمان او بودیم و حسابی بخور بخور بود (بازهم جای شما خالی)
لاک پشت کوچلو را در عید سعید فطر در طبیعت رها کردم تا آزاد باشد (دلم برایش تنگ شده)
روز جهانی کودک در کنار خلیج فارس به همراه سفال سازی و نقاشی و پرواز بادبادکها برگزار شد

خیلی بچه ها آمده بودن .خیلی خوش گذشت چند تا بچه هم گم شده بودن این هم چند تا عکس قشنگ از مراسم


نظرات 5 + ارسال نظر
یاسر شنبه 20 مهر 1387 ساعت 14:23

سلام آسمونی
خوبی ابوالفضل جان؟
خیلی خوشحالم که تو خوشحالی... اینو جدی می گم.
من یه مدته که خیلی گرفتار کار شدم و به همین خاطر کمتر تونستم بیام بهت سر بزنم. اما به یادتون هستم. برام دعا کنین.

از طرف من به پدر بزرگوارت تبریک بگو به خاطر خبر خوبی که بهشون رسیده.
تولد زهرا خانم هم مبارک باشه. انشاءالله موفقیت های شما باعث سرافرازی و خوشحالی خود و خانواده محترمنتون باشه همیشه
من همیشه به یادتون هستم

سلام
اگه تبریک نگم چی بگم؟هم نمره های خودت .هم جشن تولد زهراخانم .هم خبرخوب بابات وهم افتخارمامانت که خانواده خوبی مثل شماداره.زنده وشادباشید .
عباس

ارنواز دوشنبه 29 مهر 1387 ساعت 15:24

دروووود بر ابوالفضل جان
خوشحالم که خوشحالی
موفق باشی عزیزم

منو یادت نره برام دعا کن

آزاده چهارشنبه 1 آبان 1387 ساعت 10:09 http://dibache.blogsky.com

سلام خوبی؟
امیدوارم همیشه موفق و موید باشی

زهرا پنج‌شنبه 2 آبان 1387 ساعت 12:25

برای همه شادیهایت تبریک می گویم وبرای هدیه تولد خواهر کوچولویت دعای سلامتی میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد