مادر

با مدیریت ابوالفضل قضایی+بابام

مادر

با مدیریت ابوالفضل قضایی+بابام

من یک پرسپولیسی هستم

 من یک پرسپولیس هستم که در مدرسه فوتبال استقلال بوشهر تمرین می کنم امروز روز خوبی بود تمرین جدید کردیم یک پنالتی زدم و کلی تمرین شوت بطرف دروازه با روی پا و بغل پا انجام دادم  . 

 

کاشکی همه ...

دیشب بابام  ساعت ۱۰:۱۵ شب رفت توی پمپ بنزین که ماشین را بنزین بزند . یک صحنه ای را دیدم و از بابام سوال کردم : بابا این بچه کوچک که در پمپ بنزین است دارد چکار میکند او آهی کشید و گفت این بچه هم سن تو است و دارد دست فروشی میکند تا مخارج خود و خانواده اش را بپردازد او ادامه داد و گفت در مملکت ما یک نفر انچنان دارد که نمی تواند همه پولهایش را در طول عمرش خرج کند یکی هم مثل این بچه محتاج تکه ای نان تا نصف شب در خیابان آواره است . بعد به مادرم گفت آقای میر حسین موسوی بجای اغتشاش و بی نظمی در مملکت کاش این بچه ها را می دید و داد از نداری اینها می زد نه فکر قدرت و پست مسئولیت می بود . آقا پسر نزدیک ماشین ما شد بابام یک نان بربری که ساعتی قبل گرفته بودیم را به او داد و او با خوشحالی اون را گرفت و تشکر کردی و بعد از چند تا تعارف  رفت آخر پمپ بنزین شروع به خوردن کرد . خیلی خدا را در دورن قلبم شکر کردم که این همه نعمت به من و زهرا کوچلو داده و برای اون پسر خوب و با ادب که نان اور خانواده بود  طلب موفقیت و پیروزی کردم . امیدوارم همه ما این نصیحت همیشه گی بابام که میگه از قدرت مغرور و از شکست ناامید نشو را همیشه در ذهنمان داشته باشیم. 

قربان شما ابوالفضل.

مبعث مبارک باد

چند اس ام اس زیبا که به گوشی بابام رسیده را برایتان می نویسم 

 

ولسوف یعطیک ربک فترضی / مبعوث شدتا نور بر تاریکی حاکم شود و رحمت خدا بر خلق کامل. 

 

ای نام تو جانبخش تر از آب حیات /محتاج تو خلقی بحیات و بممات/از بعثت انبیاء وارسال رسل / مقصود تو بودی به جمالت صلوات. 

 

سرزمین مکه هم در ناز شد /از حرا درهای رحمت باز شد / شام میلاد کلام الله شد/ مصطفی امشب رسول الله شد. 

مبعث پیامبر

مبعث ختم کائنات پیامبر مودت و   مهربانی بر همه آزادگان و مومنین جهان مبارک باد

وبلاگم یکساله شد

پارسال روز ولادت حضرت زهرا س وبلاگم را بوسیله بابام تاسیس کردم و تا امروز بیش از ۱۵۰۰۰ نفر از وبلاگم بازدید کردند و مطلب گذاشتن من با این قلب کوچکم از خدای مهربان می خواهم که به همه شما ادمهای خوب سلامتی بدهد و ای کاش دنیا پر بود از دوستی صلح و عدالت و

به هر حال در استانه یکسالگی وبلاگم از همه شما خوبان متشکرم و برای همه آرزوی سلامتی و تندرستی از خداوند منان می خواهم 

 

قربان همه شما ابوالفضل

امسال تابستان ...

با سلام مدتی زیادی بود که در وبلاگم مطلب نمی گذاشتم چند دلیل داشت 

اول سه مسافر پی درپی من بود که پس از تعطیلات کام من مسافرتی را شیرین کرد... 

دوم وضعیت پدرم بود که در گیر کارها یش و سپس امتحانات اخر ترم کارشناسی ارشدش... 

سوم برنامه کلاس های تابستانه و از همه مهمتر کارتون های تلویزیون خلاصه ... 

کارنامه ام و تقدیر نامه مدرسه ام را بزودی در وبلاگم قرار می دهم  

بابام قول داده امسال ما را ببرد که یک طبیعت بی نظیر ایران را ببینیم سعی می کنم عکسهایش را بعد از مسافرت در وبلاگم قرار بدهم (دریاچه گهر در درود ) 

راستی امسال کلاس زبان و فوتبال می روم