مادر

با مدیریت ابوالفضل قضایی+بابام

مادر

با مدیریت ابوالفضل قضایی+بابام

کاشکی همه ...

دیشب بابام  ساعت ۱۰:۱۵ شب رفت توی پمپ بنزین که ماشین را بنزین بزند . یک صحنه ای را دیدم و از بابام سوال کردم : بابا این بچه کوچک که در پمپ بنزین است دارد چکار میکند او آهی کشید و گفت این بچه هم سن تو است و دارد دست فروشی میکند تا مخارج خود و خانواده اش را بپردازد او ادامه داد و گفت در مملکت ما یک نفر انچنان دارد که نمی تواند همه پولهایش را در طول عمرش خرج کند یکی هم مثل این بچه محتاج تکه ای نان تا نصف شب در خیابان آواره است . بعد به مادرم گفت آقای میر حسین موسوی بجای اغتشاش و بی نظمی در مملکت کاش این بچه ها را می دید و داد از نداری اینها می زد نه فکر قدرت و پست مسئولیت می بود . آقا پسر نزدیک ماشین ما شد بابام یک نان بربری که ساعتی قبل گرفته بودیم را به او داد و او با خوشحالی اون را گرفت و تشکر کردی و بعد از چند تا تعارف  رفت آخر پمپ بنزین شروع به خوردن کرد . خیلی خدا را در دورن قلبم شکر کردم که این همه نعمت به من و زهرا کوچلو داده و برای اون پسر خوب و با ادب که نان اور خانواده بود  طلب موفقیت و پیروزی کردم . امیدوارم همه ما این نصیحت همیشه گی بابام که میگه از قدرت مغرور و از شکست ناامید نشو را همیشه در ذهنمان داشته باشیم. 

قربان شما ابوالفضل.

نظرات 2 + ارسال نظر
محسن دوشنبه 29 تیر 1388 ساعت 16:21 http://zarnosheh2.persianblog.ir

مرسی که به وبلاگم سر زدید من موافقم تبادل لینک کنیم من شمارو لینک خودم می کنم به امید حق موفق وپیروز باشی یا حق

بی سرزمین تر از باد سه‌شنبه 30 تیر 1388 ساعت 11:13 http://dimness.persianblog.ir

سلام ابوالفضل جان
من تازه وبلاگ شما رو پیدا کردم و دارم می خونم
معلومه خیلی با فهم هستی
از وجود چنین جوان آینده ای برای کشورم خوشحالم
کاش همه مثل پدر شما فکر می کردند، و به جای کسب قدرت به فکر آباد کردن کشور بودند.
خوشحالم که دارم اینجا رو می خونم
اون اول وبلاگت که زمان غیبت امام زمان رو نوشتی برام خیلی جالب بود تا حالا نه دیده بودم و نه بهش فکر کرده بودم...ممنونم
عزیزم اگه دوست داشتی می تونی به وبلاگ من بیای اما فکر نکنم به دردت بخوره... من یکم قاطی هستم افکار زیبات رو بهم می ریزم... اما من سعی می کنم گهگاهی اینجا سر بزنم
فعلا برم بقیه وبلاگت رو بخونم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد