مادر

با مدیریت ابوالفضل قضایی+بابام

مادر

با مدیریت ابوالفضل قضایی+بابام

یکسال گذشت

با سلام و تبریک سال نو خدمت شما سروران عزیز 

سال گذشته در چنین روزی توفیق زیارت حرم حضرت ابا عبدالله الحسین و حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام را با خانواده داشتیم ولی افسوس که چقدر زود تمام شد و الان هم یکسال از آن روزه های با سعادت گذشته... 

یاد اآن روزهای خوش جاوید باد....

نظرات 4 + ارسال نظر
شبکه من وتو پنج‌شنبه 31 فروردین 1391 ساعت 17:51 http://jamnews-manototv.blogfa.com/

سلام
آرزوی می کنم هر سال و با معرفت حضرت ابی عبدالله شما رو بطلبه
منتظر حضورتون هستم
در صورت تمایل به تبادل لینک اطلاع بدین

سلام وقتتون بخیر
امیدوارم که خوب باشید .
موزیک واقعا زیباست و شنیدنی و همینطور مطالبتون هم همینطور
براتون موفقیت روزافزون آرزو میکنم .


شاد و سربلند باشید .

ایدا چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 ساعت 16:08

وب جالبی داری من هم اندازه تو هستم امید وارم سر بلند باشی .

بهروز پنج‌شنبه 28 اردیبهشت 1391 ساعت 22:40

سلام
داستان های قشنگی گذاشتی تو وبلاگت
همشونو خوندم
تبریک میگم بهت واسه داشتن همچین وبلاگ قشنگی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد