مادر

با مدیریت ابوالفضل قضایی+بابام

مادر

با مدیریت ابوالفضل قضایی+بابام

وبلاگم یکساله شد

پارسال روز ولادت حضرت زهرا س وبلاگم را بوسیله بابام تاسیس کردم و تا امروز بیش از ۱۵۰۰۰ نفر از وبلاگم بازدید کردند و مطلب گذاشتن من با این قلب کوچکم از خدای مهربان می خواهم که به همه شما ادمهای خوب سلامتی بدهد و ای کاش دنیا پر بود از دوستی صلح و عدالت و

به هر حال در استانه یکسالگی وبلاگم از همه شما خوبان متشکرم و برای همه آرزوی سلامتی و تندرستی از خداوند منان می خواهم 

 

قربان همه شما ابوالفضل

نظرات 2 + ارسال نظر
زهرا پنج‌شنبه 25 تیر 1388 ساعت 22:01 http://zahrajoonam.blogsky.com

سلام ابوالفضل جان. امیدوارم تابستون بهت خوش بگذره. هر جا بری سالم بری و برگردی. برای تو و خونوادت هم آرزوی سلامتی و شادی و موفقیت می کنم. ان شا الله زیر سایه ائمه معصومین روزگار خوشی رو بگذرونین. من بازم منتظر حضور سبز و گرمت و نظرات قشنگت هستم. علی یارتون. خداحافظ تا بعد

محسن جمعه 26 تیر 1388 ساعت 00:13 http://zarnosheh2.persianblog.ir

وبلاگ خوب و قشنگی داری برات آروزی موفقیت می کنم به وبلاگ من هم یه سر بزن یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد