مادر

با مدیریت ابوالفضل قضایی+بابام

مادر

با مدیریت ابوالفضل قضایی+بابام

اولین روز کلاس سوم

امروز به کلاس سوم رفتم از دوستان سال گذشته ۷ نفر بودن چند نفر هم تازه امدن در کلاس که اسمشان بلد نیستم اسامی دوستان قدیمی من  را برایتان مینویسم. 

سالار حیدریان +مجتبی منصورزاده+محمد امین اسکندری+علی دشتی  محمد علی قایدی +محمد جواد میرشکاری +عباس علی حیدری +محمد معین پولادی 

صبح بعد از صف صبحگاهی کلاس بندی شدیم و با صف به کلاس رفتیم در کلاس با کتابها اشنا شدیم و جاهای هر نفر مشخص شد و کتاب بخوانیم را امروز خواندیم و در سه زنگ استراحت با بچه ها حسابی بازی کردیم .در مورد وبلاگم با دوستانم صحبت کردم و از دوستان خودم ((آقا یاسر از وبلاگ آسمونی +خانم ارنواز و سایر افرادی که با محبت بودن صحبت کردم بعد از زنگ خانه هم امدم و وبلاگم را بروز کردم  


نظرات 8 + ارسال نظر
مژگان چهارشنبه 3 مهر 1387 ساعت 11:48 http://www.goleroyaee.blogsky.com/

ابوالفضل جان سلام . خوبی ؟ اول مهر خوش گذشت ؟
از اینکه به وبلاگم سر زدی و احوال پرسیدی ممنون . راستش رو بخوای من چند وقتیه که تنبلی می کنم و زیاد به وب نمیام .
تا آخر وبلاگت رو خوندم خیلی استفاده کردم (راستش رو بخوای حتی گریه هم کردم ) و خیلی خوشحال شدم که دوستای جدیدی رو هم پیدا کردی حتی از اقلیتها .
مواظب خودت باش
موفق باشی
یا حق

ارنواز چهارشنبه 3 مهر 1387 ساعت 12:25

سلام ابولفضل جان
بسیار شادمانم که میبینم خوشحالی پسر خوب!

من هم امروز رفتم دانشکده اما خیلی از بچه ها نیومده بودن من هم از فرصت استفاده کردم و اومدم سایت تا برای تو پیام بذارم چون بهت قول داده بودم که وقتی بتونم میام!!

یادم میاد من هم که کلاس سوم بودم چقدر دوستای خوب داشتم و هنوز هم با بعضی هاشون دوستم

خیلی سپاسگزارم که از من واسه دوستای خوبت صحبت کردی
میدونی ابولفضل جان تو ی فرق بزرگ با بیشتر آدمایی که دیدم داری و اونم اینه که با اینکه سنت خیلی کمه اما خیلی بزرگی من همیشه مشکلی که دارم توی دانشگاه و یا هر جای دیگه اینه که تا هرکس میفهمه من زرتشتی ام همه ی جوری نگاهم میکنن که انگار از ی کره دیگه اومدم خیلی ها هم اصلا با من دوس نمیشن چون توی اعتقاداتشون چیزایی هست در مورد دین من که دوستم ندارن وحتی بعضیهاشون منو اذیت میکنن و میگن شما آتش رو میپرستین چون کوتاه بینن و نمیدونن خدای اونا الله و خدای ما هم همونه و فقط اسمش تو دین ما اهورا مزداست(یعنی خدای پاک و خردمند)
اما عزیزم تو مث اون ها نبودی! تو خیلی بزرگی چون قلبت بزرگه و بلند نظری!

خیلی دوس دارم که همیشه توی زندگیت پیروز باشی
ابولفضل جان شاید این چیزایی رو که نوشتم الان متوجه نشی اما وقتی که بزرگتر شدی حتما میفهمی عزیزم

درساتو بخون،زری کوچولو رو ببوس!! آریاسپ رفته بود خونه شون اما دوست داره عزیزم مث من که تو و آریاسپ رو دوس دارم

خدانگهدارت!!!

یاسر چهارشنبه 3 مهر 1387 ساعت 12:31 http://asemooni.blogsky.com

سلام آسمونی
خوبی؟

مبارک باشه بهار علم. البته این بهار علم هم با بهار قرآن مقارن شده که مبارکیشو بیشتر می کنه.

امیدوارم تا رسیدن به قله های رفیع دانش بکوشی و موفق باشی.

عارفه چهارشنبه 3 مهر 1387 ساعت 22:38 http://arefa80@yahoo.com

سلام
من عارفه اسلامی هستم .قبلا تو وبلاگت نظر دادم اما تو نیومدی وبلاگ منو ببینی ونظر بدی .لطفا منو راهنمایی کن

نرگس کوچولو پنج‌شنبه 4 مهر 1387 ساعت 17:16 http://www.tufan.blogfa.com/

سلام
از اشنایی با شما خوشوقتم
منم چهار شنبه اولین روز پیش دبستانیم بود خیلی خوش گذشت من شما رو لینک کردم

عارفه پنج‌شنبه 4 مهر 1387 ساعت 18:40 http://arefa80.blogfa.com/

سلام
باعرض معذرت .منتظرراهنمایی های شماهستم.

با سلام عارفه خانم وبلاگ شما جایی برای نوشتن نظرات ندارد من بیش از ده بار تا کنون از آن دیدن کردم

نرگس کوچولو شنبه 6 مهر 1387 ساعت 14:40 http://tufan.blogfa.com

سلام
من شما رو لینک کردم

محمد شنبه 6 مهر 1387 ساعت 23:57 http://www.nargeskhatoon.blogsky.com

سلام دوست عزیز ممنون که به وبلاگ من سرزدی
امیدوارم که نماز و روزه هاتون مورد قبول درگاه حق تعالی قرار بگیرد ما رو هم در این روز ها به یاد داشته باشید
منتظرتون هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد