مادر

با مدیریت ابوالفضل قضایی+بابام

مادر

با مدیریت ابوالفضل قضایی+بابام

کلاغ خوش خبر

فرارسیدن عید سعید فطر مبارک باد

این نقاشی تقدیم به تمام مومنین عزیز با آرزوی سلامتی و تندرستی

عبادات تان قبول انشاالله


نظرات 14 + ارسال نظر
ارنواز دوشنبه 8 مهر 1387 ساعت 00:18

سلام بر ابولفضل خوب!
امیدوارم هیچگاه دست از تلاش برای رسیدن به اهدافت برنداری عزیزم

من هم پیشاپیش این عید بزرگ مسلمون ها رو به تو و خانواده مهربونت و همچنین زری کوچولو شادباش میگم و امیدوارم که فرصتی بوده باشه تا به خدا نزدیکتر بشی!!

راستی میدونستی امسال جشن مهرگان ما با روز عید فطر یکی شده چقد خوبه که من و تو در این روز بزرگ به خدای مهربون نزدیکتر میشیم
منو یادت نره ها دعا کنی!
نقاشی خوشگلی کشیدی حتما این کلاغه اومده تا عید رو به ما شادباش بگه؟؟!!
شاید هم اومده خبر بده که ابولفضل خیلی ماهه!! هرخبری اورده باشه خوبه چون تو کشیدیش

درساتو بخونُ مواظب خودت باش عزیزم!!

ارنواز عزیزم
جشن بزرگ مهرگان بر شما و تمام زردشتیان عزیز و شریف وطنم مبارک باشد انشالله که در سلامتی و تندرستی بسر ببری ....
مامانم میگه ما ایرانیان در باستان دو تا جشن بزرگ داشتیم یک نوروز بوده که خوشبختانه هنوز سنت او پابرجاست و در اول هر سال برگزار میشود و دومی مهرگان است که در اول پاییز برگزار میشود و متاسفانه بدست فراموشی سپرده شده است
باباو مامانم روانشناس هستند خیلی چیز می دونن من هم دلم میخواهد مثل اونها همه جیز بدونم
اونها هم جشن مهرگان را به شما تبریک میگن

علی دوشنبه 8 مهر 1387 ساعت 16:01 http://www.address.blogsky.com/

سلام دوست خوبم
سال تحصیلی موفقی را برای شما آرزو میکنم .

ارنواز دوشنبه 8 مهر 1387 ساعت 23:16

سلام ابولفضل جانم


سپاس از مهربونی هات! عزیزم مادرت راس میگه مهرگان و نوروز از جشن های باستانی ایران زمین هستن راستش ما هر ماه ی جشن داریم که اسم اون جشن با همون ماه یکی میشه مثل تیرگان امردادگان شهریورگان و مهرگان که در کل میشه دوازده تا اما این جشن مهمتره هرکدوم از این جشنها به خاطر موضوع خاصی پیش آمده! این رو هم اضافه کنم که ما توی ایران چون اقلیت هستیم به این آداب و رسوم بیشتر اهمیت میدیم تا زرتشتی های دیگه در کشور هایی مث هند که جمعیت بیشتری دارن!
ی چیز جالب بگم ما هم مث شما توی دینمون روزه داریم اما مث شما یک ماه نیست ما توی هر ماه سه چهار روز خاص بعضی غذاها رو نمی خوریم غذاهایی که توی اونها گوشت هست تا نسل حیوون های مفید باقی بمونه جالبه نه؟؟!!

خیلی خوبه که تو پدر و مادری درسخونده داری مطمین باش تو هم می تونی ی روز مثل اونها بشی پس باید خیلی کتاب بخونی با آدم های خردمند دوست بشی و به مسایل اطرافت اهمیت بدی!!
از پدر و مادرت هم سپاسگزاری کن از طرف من !! من هم توی دلم غوغا و هیجانه تا روز جشن!

مواظب خودت باش! خدانگهدارت

ارنواز عزیزم
از محبت شما متشکرم کاشکی وبلاگ داشتی و من می آمدم و نظر میدادم و همدیگر را لینک میکردیم
از مطالب شما متشکرم

عارفه سه‌شنبه 9 مهر 1387 ساعت 11:24 http://arefa80.blogfa.com

سلام
امیدوارم حالت خوب باشه .من خوشحال شدم که به وبلاگم سرزدی .منهم عید فطررو به شما وخانواده محترمتان تبریک می گم .

نرگس کوچولو سه‌شنبه 9 مهر 1387 ساعت 19:45 http://tufan.blogfa.com

سلام
من هم خدمت شما عید سعید فطر رو تبریک می گم . امیدوارم به ارزوهای زیبا و خوبتون برسید

ارنواز سه‌شنبه 9 مهر 1387 ساعت 23:02

سلام ابولفضل خوبم! عیدت مبارک امیدوارم نیایشهای سبز و قشنگت پذیرفته شده باشه

راس میگی عزیزم کاش وبلاگ داشتم اما بهت قول می دم در اولین فرصت بسازم
برای منم دعا کن

مواظب خودت باش این عید بر تو و خانواده بزرگوارت شادباش باد

خدانگهدار

توکلی (مکتوبات) چهارشنبه 10 مهر 1387 ساعت 15:13 http://www.tavakoli.blogsky.com

سلام آقا ابوالفضل
عید شما هم مبارک. اول مهرتان هم مبارک (البته با کمی تاخیر)
مایه افتخار من است که دوست 9 ساله فهمیده ای مثل شما دارم. مطالب شما واقعا زیباست. وبلاگ نویسی را از همین سن تا همیشه ادام دهید.
امیدوارم همیشه موفق و سربلند و معدلتان همیشه ممتاز باشد.

آزاده پنج‌شنبه 11 مهر 1387 ساعت 12:56 http://dibache.blogsky.com

سلام عیدت مبارک آپم بیا

یونیکورن پنج‌شنبه 11 مهر 1387 ساعت 17:11 http://silveraster.blogsky.com

سلام بر آقا ابوالفضل گل . چه قدر خوبه که شما می تونید پشت اون میز و نیمکت ها بشینید و درس بخونید و شیطونی کنید . قدر این روزها رو بدونید که وقتی گذشتند و بزرگ شدید دیگه خبری از اون همه شیطنت و خنده های بی پایان نیست . البته خنده هست ها اما یه جور دیگه . همه چیز براتون عوض میشه . کم کم . فعلا می تونید از این دوران لذت ببرید . پس خوشحال باشید و با دل پاک و قشنگ تون برای ما نیز هم دعا کنید .

اومدم که ازتون تشکر کنم بابت این همه لطفی که به من و آدینه ها و دوستانم دارید و به همه شون سر زدید . خیلی خوشحال شدم از آشنایی شما .

امیدوارم همیشه شاد باشید و سلامت و موفق نیز هم .

خدانگهدار .

محمد شنبه 13 مهر 1387 ساعت 00:10 http://www.nargeskhatoon.blogsky.com

سلام دوست عزیز من بسیار خوشحال می شم که وبلاگ ما رو لینک کنید و با اجازه شما وبلاگتون رو لینک می کنم

رضا یکشنبه 14 مهر 1387 ساعت 01:56 http://ava86.blogsky.com

سلام عیدت مبارک عجب وبلاگ خوبی داری در این سن وسال واقعا" خیلی عالیه

امیدوارم وضع درس و مشقت هم مثل وبلاگت عالی باشد . همیشه شاد باشی
به وبلاگ من هم سر بزن

ارنواز دوشنبه 15 مهر 1387 ساعت 15:06

درود بر تو من درسام شروع شده برام حتما دعا کن راستی شاگرد اول ترم گذشته شدم

امروز فرصت ÷یدا شد اومدم موفق باشی

رضا جمعه 19 مهر 1387 ساعت 14:40 http://ava86.blogsky.com

سلم دوباره بر ابوالفضل جان
من که وبلاگ قشنگت را لینک وبلاگم کردم امیدوارم دوباره به من سر بزنی

نگین شنبه 22 خرداد 1389 ساعت 10:48

سلام دوست عزیزم....
می خواستم بگم کارت خیلی عالیه.
انشاالله همیشه موفق باشی....
و این کارو تا آخر عمرت ادامه بدی..
و .....
التماس دعا
واسه ما خیلی دعا کن.
خدا مردایی مثله شما رو خیلی دوست داره

با تشکر از شما نگین خانم من ایمیل ندارم که پاسخ شما بدهم ولی از محبت شما متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد