مادر

با مدیریت ابوالفضل قضایی+بابام

مادر

با مدیریت ابوالفضل قضایی+بابام

سخن پیامبر ص

حضرت محمد صل الله علیه و اله می فرمایند: 

سه چیز است که  در هر کسی باشد . خداوند او را در پناه خودش جای می دهد و به بهشتش داخل میکند .    

 مدارا کردن با افراد ضعیف   

 مهربانی کردن با پدر و مادر  

 نیکی کردن با افراد زیر دست 

  

کپی کردم از کتاب نهج الفصاحه ص ۱۲۷

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی جمعه 15 آبان 1388 ساعت 20:28 http://armageddon.blogsky.com

من فقط شکل تو خوبم نه به شکل شاپرک هات

نه که باشه بهترین خاطره من شمردن قدم هات

آناهیتا جمعه 15 آبان 1388 ساعت 22:22 http://iceheart3.blogspot.com/


سلام حالا که آنلاینیم چرا کسب درآمد نکنیم؟
بدون حتی یک ریال سرمایه گذاری فقط از حضورتان در اینترنت کسب در آمد کنید حتی اگه وقتی براش نذاری هر ماه حداقل $20 می گیری من هم مثل تو فکر می کردم اما الان طور دیگه فکر می کنم پس برو تو وبلاگم بخون اگه درست نبود نظر بده تا جوابت بدم پس منتظر نظرت هستم فرصت ها آدمها رو خیلی آرام صدا می کنند پس این فرصت از دست ندی ببین تا مطمئن بشی فرصت یا نه

سلام.وبلاگ خوب و پر باری دارید . موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد