مادر

با مدیریت ابوالفضل قضایی+بابام

مادر

با مدیریت ابوالفضل قضایی+بابام

من ۱۰ ساله شدم

بنام خدا 

امروز قبل از هرچیزی رفتم و به قول بابام عدد سن خودم را دو رقمی کردم . بله من ۱۰ ساله شدم و روزی که بابا بزرگ و مامان بزرگ رفتن سفر مکه شب ساعت ۹ در خانه دایی طهمورث جشن گرفتیم و بعد بابا بزرگ و مامان بزرگ را از زیر قران رد کردیم و بردیم فرودگاه شیراز تا با پرواز ساعت سه ونیم صبح مستقیم بروند جده ... 

تازه چند تا عکس گرفتیم خیلی حال داد حسابی خانه شلوغ بود کیک هم به همه رسید البته مجبور شد زن دایی و مامانم کیک ها  را به همه دادند و همه خوردن گفتن تولدت مبارک.... 

حالا دیه من مرد شدم و باید هنوز هم مودبانه تر برخورد کنم تا در اینده مثل بابا و مامانم تحصیلات خیلی عالی و شغل خوب داشته باشم  

در اینده در خصوص حج و مناسبتهایش بیشتر می نویسم.

نظرات 1 + ارسال نظر
سفیر آسمان پنج‌شنبه 28 آبان 1388 ساعت 11:45 http://safireaseman.com

سلام
تولدت مبارک ابولفضل عزیز
به بخش در این حوالی ما یه سری بزن بد نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد