مادر

با مدیریت ابوالفضل قضایی+بابام

مادر

با مدیریت ابوالفضل قضایی+بابام

لیلت القدر

مامانم میگه در شب قدر ادم ها می توانند از کارهای اشتباه که انجام داده اند از خدا عذر خواهی کنند تا خدای مهربون همه گناهان آنها را ببخشد . 

ولی بچه های خوب این را بدانید که خدای فقط کارهای بد ما را که مربوط به خدای قادر متعال است را می بخشد و گناه و ظلم های ما را در حق دیگران را نمی بخشد ... پس خیلی مواظب باشید که به هیچ انسانی ستم نکنید و اگر یک وقت این کار را کردید سریعا بروید و حلالیت بطلبید یعنی از ان فرد پوزش بخواهید و به خودتان قول دهید هرگز این کار را نمی کنید  

 

من امشب برای همه دعا میکنم از باباو مامان و زری و همه خانواده مثل بابا بزرگ و مامان بزرگ و همه دوستانم مثل عرفان و فردین و سهیل و علی و ارنواز و آسمونی و ...برای شادی روح پدر و مادر بابام فاتحه می فرستم که مامانم همیشه تعریف خوب بودن اونها را میکنه و می گوید :خوبی های پدر و مادر شوهر مرحوم من هر گز فراموش شدنی نیست و خودش را خیلی بدهکار انها می داند  

نظرات 2 + ارسال نظر
میلاد همزه پور یکشنبه 22 شهریور 1388 ساعت 01:02 http://www.pickneek.blogsky.com

سلام
وبلاگ جالبی دارین
اگه تمایل دارید میتونیم تبادل لینک کنیم.
لطفا اگه خواستید وبلاگ منو با عنوان ( تو پیک نیک چه خبره؟) لینک کنید و بعد در قسمت نظرات برام پیام بذارید تا من هم وبلاگ شما رو با هر عنوان که میخواید لینک کنم.
http://www.pickneek.blogsky.com
تبادل لینک باعث بالا رفتن رتبه وبلاگ شما برای جستجو در گوگل میشه.

علی دوشنبه 23 شهریور 1388 ساعت 00:33 http://www.avaye-lian.blogsky.com

سلام بر شما بلاگر کوچک با قلبی به وسعت دریا.
ممنون به وب خودت سر می زنی. با کمال میل حاضربه تبادل لینک هستم.
خوشحالم از آشناییتون.
درس خون، ورزشکار و با معرفت. موفق و پاینده باشی.
لینکشما در پیوندهای وبلاگ من قرارگرفت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد