مادر

با مدیریت ابوالفضل قضایی+بابام

مادر

با مدیریت ابوالفضل قضایی+بابام

سال ۱۳۸۹

سال ۱۳۸۸ سالی پر از موفقیت برای من و خانواده بود . قبولی در کلاس سوم و رفتن به کلاس چهارم ُ شرکت در کلاس فوتبال و کانون زبان و موفقیت های تحصیلی و ارتقاء پست شغل بابا به سمت معاون آموزشی استانداری و معاون مدیر کلی  برای من یک افتخار بود بابا در سال گذشته چندین با بر بالای سن رفت و از او تقدیر شد .  

سال ۱۳۸۸ مسافرت بسیار خوبی به غرب کشور و دریاچه گهر داشتیم و واقعا جای شما خالی بود بهر حال سال ۱۳۸۹ شروع شد و من و خانواده با اراده زیاد قصد فعالیت و موفقیت داریم امید واریم امسال سال بهتری برای شما و ما باشد انشاالله .......قربان شما ابوالفضل

نظرات 1 + ارسال نظر
علی دوشنبه 16 فروردین 1389 ساعت 00:49 http://www.ashkeghazal.com

سلام کوکای خودم.
من هم به نوبه خودم سال نو رو بهت تبریک می گم.
امیدوارم سالی سرشار از برکت،خوشحالی و سلامتی در کنار خانواده محترمت داشته باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد