مادر

با مدیریت ابوالفضل قضایی+بابام

مادر

با مدیریت ابوالفضل قضایی+بابام

نیروی انتظامی عامل نجات کودک ۳ ساله از دهان گرگ بود

دختربچه سه ساله که طعمه گرگ درنده شده بود، با تلاش مأموران پلیس شهرستان خواف از مرگ نجات یافت.

سرهنگ علی حیرانی – فرمانده انتظامی شهرستان خواف در این باره گفت: شامگاه چهارشنبه – هفدهم شهریور – مردی سراسیمه با پلیس تماس گرفت و گفت: «دقایقی قبل یک قلاده گرگ، دختر سه ساله‌ای را هنگام بازی مقابل خانه‌شان به دندان گرفت و برد.»

وی افزود: به دنبال این تماس، بلافاصله مأموران وارد عمل شده و پس از ردیابی گرگ درنده به تعقیبش پرداختند. تا اینکه گرگ پس از طی مسافتی سرانجام خسته شد و با رها کردن طعمه‌اش گریخت. کودک سه ساله نیز خیلی سریع به بیمارستان انتقال یافت و تحت درمان قرار گرفت.

نظرات 6 + ارسال نظر
همصدا دوشنبه 12 مهر 1389 ساعت 01:58

سلام پسرم امیدوارم سلامت باشی ودر کارت موفق باشی
عزیز مواظب درسات باش خدای ناکرده وبلاک مانع درس خوندنت نشه.

ارنواز چهارشنبه 21 مهر 1389 ساعت 22:33

سلام ابوالفضل جان
راستش انقدر شرمنده ات شدم که خجالت میکشیدم برات کامنت بذارم
منو ببخش توی این مدت خیلی درگیر بودم امتحان فوق لیسانس قبول شدم و همسرم هم دکتری قبول شده هردو مون سخت مشغولیم

بهت تبریک میگم که یک سال بزرگتر شدی و رفتی کلاس بالاتر امیدوارم تو هم بتونی یک روز دکتراتو بگیری و موفق باشی

قول میدم اگه وقت بشه وقتی میام سایت حتما بهت سربزنم

زری خوشگل و مادر و پدر دوستداشتنیت رو سلام برسون
مواظب خودت باش عزیزم بازهم ازت معذرت می خوام عزیزم

با سلام
ارنواز خانم امیدوارم همیشه موفق باشید از پیام شما خیلی خوشحال شدم امیدوارم همیشه موفق باشید
مشکلات کاری بابا که دارای مسئولیت مهمی در بوشهر است و ادامه تحصیل مامان در دانشگاه تحصیلات تکمیلی و همین طور کلاس های فوتبال و زبان خیلی وقت من را محدود کرده ولی امروز حسابی از ژیام شما خوشحال شدم در ضمن به شما و همسر خوبتان قبولی در دانشگاه تبریک میگویم

امین جمعه 23 مهر 1389 ساعت 20:45

با سلام.
اینجانب دانشجوی ارشد ترم دوم رشته مدیریت اجرایی دانشگاه شریف هستم.
ابوالفضل جان از ته دل برات آرزوی موفقیت روز افزون دارم.امیدوارم در پناه صاحب الزمان همیشه سالم پیروز باشی.
التماس دعا.

ارنواز شنبه 24 مهر 1389 ساعت 19:32

درووود بر ابوالفضل جان

خوبی؟
همونطور که قول داده بودم اومدم که دوباره بهت سربزنم

با درسهات چطوری؟
من که این ترم خیلی کار تحقیقی و مقاله دارم که بنویسم بعضی روزها واقعا خسته میشم اما خوب مطمئنم که خدای مهربون حتما کمکم میکنه که بتونم توی کارهام موفق بشم!

نمیدونم الان آب و هوای بوشهر چطوره اما اینجا شبهای واقعا سردی داره بیخود نیست بهش میگن ( بام ایران )

خیلی مواظب خودت باش و درسهات رو مثل همیشه خوب بخون

با سلام درسهایم به لطف خدای مهرابن خوب است و بابا میگه معلمت از شما خیلی راضی است .
من مشغول تبلیغات هستم .
هوای بوشهر همچنان گرم است و ما یا کولر اسپلیت 34 هزار فضای بسیار خنک در خانه داریم .
ماشین بابا هم کولر عالی و سیستم صوتی تصویری عالی داره و من و رزی عاشق ماشین سواری و بازی روی مانیتورهای سر صندلی ماشین هستیم 172 بازی توپ و فیلم هم میتوانیم ببینیم .البته فقط شبها چون بابا میگه در مسافرت و فاصله زیاد فلیم می گذارم به دو دلیل 1- اول از زیبای های طبیعت در روز لذت ببرید و همه جا را ببینید 2- فیلم نیمه تمام نباشد و همه را دیده باشم

ارنواز شنبه 24 مهر 1389 ساعت 21:31

دروووود بر ابوالفضل خوبم

پس کجایی پسر خوب؟ بی صبرانه منتظرم بیای آخه خیلی وقت بود که به خاطر بی وفایی من از همدیگه بی خبر بودیم

راستی امشب با آریاسپ صحبت کردم حالا بزرگتر شده و میتونه چند کلمه ای حرف بزنه! یادت میاد که؟!

از صبح تا الان توی سایت خوابگاهمون بودم برای تایپ مقاله ام راستی همسرم بهت سلام میرسونه تو و مهربونی هات رو بهش معرفی کردم ( آقا راستین ) هم تو رو خیلی دوست داره اون هم توی یه دانشگاه دیگه توی تهران درس میخونه از هم دوریم خیلی اما قول میدم وقتی پیش همدیگه هستیم باهم واست کامنت بذاریم

من دارم میرم اتاقم امروز خیلی خسته شدم قول میدی مثل روزهای قبل واسم دعا کنی؟ من مطمئنم این احساس خوشبختی که می کنم همه اش به خاطر قلب مهربون تو هستش

مواظب خودت باش

شبت خوش و آروووووم

درود بی پایان خدای مهربان برشما خانم محترم و خوب و آقاآریاسپ و همسر بزرگوارتان .
از حضرت ابوالفضل می خواهم که کمک شما و همسرتان بکند تا درستان زود زود با معدل 20 تمام بشه و زود جشن بگیرد و زندگی خوب خوب داشته باشید مثل بابا و مامان همه خیلی با هم خوب اند

مدنی پور یکشنبه 25 مهر 1389 ساعت 12:36 http://pelesook.blogfa.com/

سلام آقا ابوالفضل
وبلاگ خوبی داری
فقط اگه امکان داره یک خورده عکس چاشنی کارت کن.
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد