مادر

با مدیریت ابوالفضل قضایی+بابام

مادر

با مدیریت ابوالفضل قضایی+بابام

حق تو

دوست عزیز انتخاب خوب حق تو است 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد شنبه 1 آبان 1389 ساعت 10:42

با سلام
ابوالفضل جان در آینده مطمئنا از تو بیشتر خواهیم شنید امیدوارم همچنان موفق باشید...

علی شنبه 1 آبان 1389 ساعت 13:31

سلام ابوالفضل من علی هستم ما می خواهیم همه با هم به تو رای بدهیم راستی خط کش خیلی قشنگی به ما دادی از تو متشکرم

ارنواز دوشنبه 3 آبان 1389 ساعت 22:42

درووود بر تو

به امید پیروزی روز افزون تو
امیدوارم سربلند از این انتخاب بیرون بیای چون شایستگی هاش رو داری

راستی ابوالفضل جان ما شاال... چقدر بزرگ شدی!

ممنونم که انقدر خووبی! خیلی مواظب خودت باش

یزدان پاک نگهدار تو و خانواده ات باشد

متشکرم
ارنواز خانم من با اختلاف بیش از دو برابر با نفر بعدی در انتخابات پبروز شدم بچه ها شوخی میکنن و من را مسخره میکنن که میگن تو در انتخابات تقلب کردی و ما میخواهیم بیانه بدیم و تظاهرات کنیم
ولی من با کمک بابا و مامانم با استفاده از تکنیک های روانشناسی در تبلیغات بیشترین رای را آوردم
باباو مامان من هر دو فوق لیسانس هستند و من دوست دارم پیشرفت مثل اونا کنم تازه بابا ومامان هم میخوان مثل همسر محترم شما دکتری امتحان بدن و گاهی هم درس میخونن البته مامان یه کم دیگه مونده درس تمام بشه و بخاطر همین .
راستی یک وبلاگ ثبت کنید تا با هم تبادل لینک کنیم.
بابا قول داده امسال به زیارت حضرت ابوالفضل ع و امام حسین بریم و من میخواهم انجا برای خوشبختی تو دعا کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد