مادر

با مدیریت ابوالفضل قضایی+بابام

مادر

با مدیریت ابوالفضل قضایی+بابام

باز هم آیا میدانید های وبلاگ نویسان

- آیا می‌دانید چشم انسان معادل یک دوربین 135 مگاپیکسل است.
- آیا می‌دانید سریع‌ترین عنکبوت دنیا دارای سرعت 16 کیلومتر  در ساعت است که در افریقاست 

- آیا می‌دانید یک انسان نهایتاً می‌تواند با سرعت  35 کیلومتردر ساعت بدود 

- آیا می‌دانید نوعی عنکبوت می‌تواند 300 برابر وزنش را بلند کند 

- آیا می‌دانید طول موج نور مرئی بین 700 – 400 نانومتر است 

- آیا می‌دانید خورشید کوچک‌ترین ستاره دنیا است 

- آیا می‌دانید وقتی به خورشید نگاه می‌کنید صحنه 8 دقیقه قبل از آن را مشاهده می‌کنید.
- آیا می‌دانید زمین در آغاز پیدایش خود 2000 بار بزرگ‌تر از حجم کنونی خود را داشته است.
- آیا می‌دانید مساحت سوراخ اوزون 34 میلیون کیلومتر مربع یا به اندازه آمریکای شمالی است.
- آیا می‌دانید سالانه 3,1 میلیون مترمکعب چوب صرف چوب‌های غذاخوری در چین می‌شود.
- آیا می‌دانید ماموت‌ها که 10 هزار سال پیش منقرض شدند تا 6 سالگی شیر مادرشان را می‌خوردند.
- آیا می‌دانید جوانان هندی شادترین و جوانان ژاپنی افسرده‌ترین‌های جهانند.
- آیا می‌دانید مردم فیلیپین به بیش از 1000 لهجه سخن می‌گویند.
- آیا می‌دانید عمر مفید انسان‌ها در کف دستشان نوشته شده است، نگاه کنید.  

63 = 18 - 81
- آیا می‌دانید مسن‌ترین انسان دنیا با 142 سال سن الان در ایران زندگی می‌کند. 

- آیا می‌دانید گران‌ترین کفش دنیا 1 میلیارد و 700 میلیون تومان است.
- آیا می‌دانید گران‌ترین سینمای خانگی 210 میلیون تومان است.
- آیا می‌دانید گران‌ترین بلندگوی جهان 210 میلیون تومان قیمت دارد

نظرات 4 + ارسال نظر
هادی دوشنبه 10 خرداد 1389 ساعت 07:58 http://parishooni.blogsky.com/

سلام دوست کوچولو
کارت بیسته حرف نداره
تو بزرگ بشی چی می شی
بابا مهندس
روزگارت همیشه سبز و آبی

سارا(سکوت) دوشنبه 10 خرداد 1389 ساعت 08:24 http://paize_zendegi.blogsky.com

سلام
ببین وبت و کامل خوندم مطالبت خوبه فقط چند مورد رو اگه رعایت کنی به نظر من بازدید کننده های وبت بیشتر میشن و مطالبت و می خونن.
بیین وقتی تو ی خوای با بچه های هم سن وسالت صحبت کنی و ذهن اون ها رو راهنمایی به تفکر در مورد مسائل عبادی و دینی کنی مخاطبت طرز فکر های مختلفی هستند که حتی بعضی از اون ها این چیز ها رو اصلا قبول ندارن ولی تو می تونی با انجام یک سری کار اون ها رو نیز به خوندن مطالبت جذب کنی و بنابر این خواه نا خواه اون ها وادار به تفکر میشن. علت این که منم وبترو خوندنم درباره ی منت بود خواستم ببینم یک پسر ۱۰ ساله دیدش چیه.
به نظر من تو یک سری از داستان های کوتاه روز رو که در اون ها قدرت خدا در دستگیری محتاجان بیان شده رو بخون و یکی در میون بین مطالبت از اون نوشته ها استفاده کن
من چند تا کتاب بهت معرفی می کنم که به نظرم خودت هم بشین بخون
۱-کتاب عشق بدون قید و شرط ( داستان هایی که نوسنده هایاون ها ناشناسه)
۲- لیاقت عشق
۳- شعله ی عشق
۴-معجزه عشق
۵- قدرت هدیه ی خدا به انسان ( اسکاولشین)
به اسم ۴تا کتاب اول توجه نکن منظور داستان های عشی کثیف روز نیست یک جورایی معجزات روز مره برخی افراد رو بیان می کنه;)
راستی بعضی مطالبی که از وب های دیگه ست رو با ذکر منبع بنویس.
بهم سر بزن که گمت نکنم.

با سلام و تشکر
سارا خانم ادرس وبلاگتون اشتباه بود هر کار کردم به وبلاگتان بیایم و تشکر کنم نتوانستم
از راهنمایی شما متشکرم حتما با راهنمایی مامان این کتاب ها را می خرم و می خونم از شما هم متشکرم
ولی خیلی مطالب را بابا و مامان کمکم میکنن و بعضی هم از وبلاگهای خوب استفاده میکنم
قربان شما ابوالفضل

سارا(سکوت) دوشنبه 10 خرداد 1389 ساعت 08:31 http://paize-zendegi.blogsky.com

این نظر رو تایید نکن باشه؟
این آی دی منه. برات می ذارم اگه خواستی add کنم که بیشتر با هم در ارتباط باشیم.
من الان که کنکور دارم هفته ای یکی دوبار بهش سر می زنم ولی کنکور رو که بدم بیشتر میرم.
راستی اگه add کردیم خودت و معرفی کن چون من کسی رو که نشناسم رد میکنم.
بای

ایلیاشاپ دوشنبه 10 خرداد 1389 ساعت 08:31 http://iliashop.tk

سلام دوست عزیز
لینکتون کنم

بله متشکر می شوم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد