مادر

با مدیریت ابوالفضل قضایی+بابام

مادر

با مدیریت ابوالفضل قضایی+بابام

تابستان را بی نهایت دوست دارم

سلام عزیزان  

تابستان تان مبارک  

برای من تابستان چهار ماه است زیرا امتحانات تمام شده است و روز ۵شنبه  بابا کارنامه را گرفته بود و خوشحال آمد خانه و خبر داد برای چهارمین سال پیاپی معدلم بیست تمام است و گفت امشب دعوت او همه به افتخار موفقیت من دعوت هستند رستوران قوام ... شب که به انجا رفتیم دوربین را آوردم که برای وبلاگم عکس تهیه کنم که دیدم باطری دوربین در شارژر است و فراموش کردم ببرم خلاصه شام  خوردیم و گشتی زدیم و آمدیم خانه بابا میخواهد یک دوچرخه دیگه برام بخره . امروز به بعد هم قرار شد با حضور خودش یا مامانم وبلاگ را را مرتب به روز رسانی کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد