مادر

با مدیریت ابوالفضل قضایی+بابام

مادر

با مدیریت ابوالفضل قضایی+بابام

سررسید

با سلام  

مدتها بود که نتوانسته بودم به وبلاگم سر بزنم از تمام دوستان قدیمی ام بی خبرم ولی همیشه دعا گویی آنها هستم 

بابا مدتی بود که مشغول امتحانات پایان ترم فوق لیسانس بود و بعد هم ماموریتهای مکررش به تهران قم بود  

وقتی که سوغاتی را تقسیم می کرد تقدیر نامه استاندار را دیدم که در قم به بابا بخاطر خدماتش اهداء کرده بودن این چندمین تقدیر نامه مدیران عالی استان از بابا بود بابام خیلی زحمت میکشه دوستانش میگویند که او ادم فعال و خوبی است من به او افتخار میکنم امید وار ادمهای حسود توان و تحمل داشته باشند و او را .... 

خلاصه مطلب یک سررسید عالی از بابا به من رسیده که دنیای مطالب مذهبی در ان است همه را را برایتان مینویسم  

پس بقول بعضی ها ...فعلا؛.... 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد