مادر

با مدیریت ابوالفضل قضایی+بابام

مادر

با مدیریت ابوالفضل قضایی+بابام

ماه رمضان آمد

کم کم صدای پای دعای افطار و سحر بگوش می رسد .کم کم انسانهای پاک خود را برای مهمانی خدا آمده می کنند . راستی چرا ماه رمضان را ماه میهمانی خدا می نمامند ولی به هر حال اگر کسی نتواند از این ماه که همه از اون تعریف میکنند و اینقدر اهمیت دارد استفاده کنند خیلی خیلی ضرر می کنند  

من امید وارم همه مومنان عزیز در سلامت و تندرستی کامل بتوانند روزه بگیرند و من و خانواده و تمام دوستان را فراموش نکنند  

نظرات 2 + ارسال نظر
ارنواز دوشنبه 2 شهریور 1388 ساعت 13:26

درود ابوالفضل جان

شرمسارم که تو این مدت بهت سرنزدم اما به یادت بودم
راستش اصلا ایران نبودم و فرصت دسترسی به اینترنتم کم بود
ببخشید عزیزم

ماه رمضان منو هم دعا کن گلم

مواظب خودت باش

ارنواز خانم مهربان
امروز بعد از مدتها به وبلاگم سر زدم و دیدم شما پیام گذاشتید خیلی خوشحال شدم
امیدوارم مسافرت به شما خوش گذشته باشد و همیشه سلامت باشید و به خوشی زندگی بگذرانید
خیلی دوست دارم بعنوان اولین نفر در وبلاگ شما پیام بگذارم و شما را لینک کنم
انشا الله یک روز به بوشهر زیبا هم سفری کنید و من شما را ببینم
خیلی مواظب خودت باش چون انفولانزا بدی امده و خیلی ها را مریض کرده خیلی خیلی از خودتان و خانواده محترم مراقبت کنید سلام من را به همه برسان
خدا حافظ

ارنواز چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 15:33

با سلام

خیلی ازت ممنونم ابوالفضل جان که به فکر من هستی آره راست میگی آنفولانزا داره روزبروز در جهان گسترش پیدا میکنه

اول مهرنزدیکه و باید کم کم برای درس و مشقات آماده باشی

مطمینم مثل همیشه زرنگ هستی

مواظب خودت باش گلم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد