مادر

با مدیریت ابوالفضل قضایی+بابام

مادر

با مدیریت ابوالفضل قضایی+بابام

اوج امتحانات و بیماری من

با سلام خدمت دوستان عزیزم و همکلاسی های مهربان 

چند روزی  است که مبتلا به بیماری آبله مرغان شده ام و در اوج امتحانات خانه نشین شدم خیلی بیماری بدی است سر درد و سر گیجه ادم را کلافه می کند زحمت وبلاگم را هم بابام میکشه و برای شما مطالب من را تایپ می کنه تا خودم خوب بشوم و به مدرسه بیایم ... 

راستی امروز خیلی بهترم و توانستم کتاب اجتماعی را بخوانم . 

زری کوچلو از فاصله ده متری مثل موشک از من فرار می کنه چون او از آمپول می ترسه ُ راستش را بخواهید من هم می ترسم ... ولی این خواست خدای متعال است و من از این بابت که مورد آزمایش قرار گرفته ام از درگاه بی نیاز او شکر و سپاس میکنم ...  

دلم برای همه شما هم کلاسی های خوبم تنگ شده قول میدم درسم را بخوانم و با حال خوب به پیش شما بیایم تا مثل من از ؟ واگیر نکنید.. 

در سهاتون را خوب بخونید و انشالله موفق و پیروز باشد  

 

قربان همه شما خوبان .ابوالفضل 

نظرات 3 + ارسال نظر
مسافر یکشنبه 30 فروردین 1388 ساعت 13:34 http://www.elyasine.blogfa.com

دوست من سلام
دل نوشته هاتون بسیار زیباست من که خیلی لذت بردم
دوست من از او چه خبر او که بخشنده ومهربان است او که نزدیک و دوست داشتنی است او که زنده و حاضر است او که ... .

ممنونم
موفق باشی

hamid یکشنبه 30 فروردین 1388 ساعت 14:12 http://pars-gift.com

دوست عزیز وب سایت پارس گیفت مایل به تبادل لینک با شماست لطفا در اسرع وقت به سایت مراجعه کنید

یاسر سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 08:57 http://asemooni.blogsky.com

سلام مرد آسمونی
امیدوارم هرچه زودتر خوب بشی. فقط مراقبت کن و حوصله داشته باش. انشالله با سلامتی به مدرسه بر می گردی.
به همه سلام برسون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد