مادر

با مدیریت ابوالفضل قضایی+بابام

مادر

با مدیریت ابوالفضل قضایی+بابام

لحظه تحویل سال

عزیزانم سلام سال نو مبارک

امسال لحظه تحویل سال نو در ماشین بودیم و نزدیک شیراز . قرار بود سر سفره  در کنار خانواده دایی و پدر بزرگ و مادر بزرگ باشیم ولی نشد .

موقع تحویل سال وقتی از رادیو صدای ثانیه شمار می آمد برای همه دعا کردم از ارنواز عزیز تا آسمونی بزرگ وار و همه وهمه تازه بابام مرتب به زری کوچلو می گفت دعا می کنی یا نه زری هم میگفت آره ه ه ه ه بعد هم که شیراز رسیدم بابام قبل از ورود  به خانه دایی عیدی همه را داد

برای مامانم ربع سکه خرید بود

برای من یک گوشی موبایل

برای زری کوچلو هم دو هزار تومانی نو   نو


خلاصه امسال خیلی لحظه تحویل سال جالب بودشاید تا پیر هم بشوم فراموش نکنم

نظرات 4 + ارسال نظر
یاسر دوشنبه 10 فروردین 1388 ساعت 12:02 http://asemooni.blogsky.com

سلام آسمونی عزیز
سال نو برای شما و خانواده محترم مبارک باشه انشاالله
ممنون که به من لطف داری. امیدوارم همیشه در رسیدن به اهداف خوبت موفق باشی و امسال جایزه های زیادی بگیری.

راستی، من هفته سوم اسفند بخاطر یک پروژه اومده بودم بوشهر. جای خوبیه. وقتی از نزدیک به خلیج فارس نگاه کردم حس غرور خوشایندی توی دلم ایجاد شد.
خیلی دلم میخواست بتونم از نزدیک ببینمت. اما خب، گرفتاری زیاد بود و نشد. امیدوارم اگر سفری در آینده داشتم بتونم بیام به دیدنت.


به همه سلام برسون

آسمون زندگیت پر از ستاره های قشنگ و نورانی

با سلام اگر برایم پیام میگذاشتی در وبلاگت شماره تلفن موبایلم را برایت می نوشتم
خدمتگذاری به مهمانان افتخار ما بوشهری ها است

زهرا دوشنبه 10 فروردین 1388 ساعت 15:39 http://www.delara.cov.ir

سلام.
حالا که خنده آفتاب دل روزگار را از مسرت میلرزاند و طبیعت از شاد کامی پایکوبان و دست افشانست سلام مشتاقانه خود را از راه دور به شما تقدیم کرده از خدا میخواهم که اوراق زندگی در سال نو برای شما به سپیدی و دل انگیزی گلهای نسترن بوده بر شما خوش بگذرد.

ارنواز سه‌شنبه 18 فروردین 1388 ساعت 12:53

سلام


سپاس از تو ابوالفضل جان

خوشحالم که تعطیلات نوروز بهت خوش گذشته!

پیروز باشی خدانگهدار

زهرا پنج‌شنبه 20 فروردین 1388 ساعت 15:22 http://www.delara.cov.ir

سلام عزیز.
دوست داشته باش و زندگی کن. زمان همیشه از آن تو نیست.
شاد باشید و سر بلند. همیشه در پناه حق.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد