مادر

با مدیریت ابوالفضل قضایی+بابام

مادر

با مدیریت ابوالفضل قضایی+بابام

یک سوال

عجب غوغایی بود. اگر گفتید برای چی؟

چون انقلاب بود. روزپیروزی بود.روزجشن وسرود ازادی بود.

برای من پیام بگذارید منظور من درباره چه روزی بود ؟



نظرات 3 + ارسال نظر
ارنواز پنج‌شنبه 17 بهمن 1387 ساعت 00:33

سلام ابوالفضل!

وای نمیدونی چقدر خوشحال شدم وقتی نمره های 20 تو رو دیدم

واقعا بهت می بالم و برات بهترین ها رو میخوام! من هم این ترم ، که ترم آخربودم، همه ی نمره هام عالی بود اما میدونی که توی دانشگاه 20 گرفتن خیلی سخته با اینحال من دوتا 20 داشتم!

به پدر و مادر خوبت هم واسه داشتن چنین پسری شادباش میگم.



پیروز باشی

ارنواز خانم عزیزم
من هم از محبت همیشگی شما متشکرم و از خدای بزرگ و مهربون می خواهم که شما همیشه خوب سلامت و موفق باشی
قربان تو ابوالفضل

sheyda جمعه 18 بهمن 1387 ساعت 20:26 http://www.ghelyun2009.blogfa.com

سلام وبلاک خوبی داری به وبلاک من هم یک سری بزن ضرر نمی کنی اهنک های جدید هر روز اهنک های جدید می زارم اکه مایل به تبادل لینک هستید من را به اسم(اهنک های روز) بعد شما هم خبر بده تا من شما را لینک کنم یه نظر کوجلو بده ممنون میشم

gold شنبه 19 بهمن 1387 ساعت 15:45


سلام دوست عزیز
اگر مایل بودی از وبلاگت یه درآمد مختصری داشته باشی به من تو یاهو مسنجر پی ام بده
منتظرم ... لااقل یه خدا قوت بده
باشه ؟؟
yahoo id :: gold.0511

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد