مادر

با مدیریت ابوالفضل قضایی+بابام

مادر

با مدیریت ابوالفضل قضایی+بابام

انقلاب ما

دوستان عزیز

در سی سال پیش زمانی که هنوز خیلی از ما بدنیا نیامده بودیم حضرت امام خمینی ره پس از ۱۵ سال مبارزه با شاه بد جنس با کمک مردم حکومت جمهوری اسلامی را تاسیس کردن . در ان سالها نیروهای شاه مردم را به بدترین شکل شکنجه و به شهادت میرساندن که وقتی تلویزیون مصاحبه انها را پخش می کند انسان می ترسد که چقدر انها مورد ظلم قرار گرفته اند

بابام میگه در بعد از انقلاب تا الان کارها بزرگی انجام شده که قابل تصور نیست چون کشور ما خیلی خیلی بزرگ است

کاهای مثل راه آهن - تلفن - اتوبان - جاده های روستاها -موبایل - مجتمع بزرگ عسلویه  و هزاران کار مهم دیگر که در این اواخر انجام شده و نتیجه این سرمایه گذاری های زیر بنایی تا سه چهار سال اینده تاثیر گذاری اش مشخص میشود.

نظرات 5 + ارسال نظر
امیر پنج‌شنبه 3 بهمن 1387 ساعت 17:12 http://www.reyshop.com/group.htm

با سلام

وبلاگ شما خیلی جالب بود
دوست داشتید تو گروه ما عضو شوید و در قرعه کشی ما شرکت کنید

http://www.Reyshop.ir
http://www.Reyshop.com
http://www.reyshop.com/group.htm

با تشکر

ارنواز یکشنبه 6 بهمن 1387 ساعت 23:22

سلام ابوالفضل جان!

خسته نباشی من تازه امتحانام تموم شده اما آخر ماه بهمن کنکور کارشناسی ارشد دارم! دوست دارم که برام دعا کنی که قبول بشم چون قلب تو خیلی پاکه!

زری کوچولو خوبه؟ بزرگ شده؟ خانواده ی خوب و مهربونت خوبن؟

از خدای یکتا می خوام که همتون در کنار هم شادمان زندگی کنید

امیدوارم که تو در سی سال آینده از بزرگترین مردان این مرز و بوم باشی تا همه ی ایرانیان به تو افتخار کنند

به امید آن روز!

ارنواز عزیز و مهربان
از محبت تان خیلی متشکرم و هر وقت در وبلاگم پیام هست انقدر خوشحال میشوم که خدا میداند
من هم برای شما و مامان دعا میکنم تا در امتحان تان قبول بشود
پارسال برای بابام دعا کردم و در امتحان که قبول شد یک شب همه را دعوت کرد رستوران شام مهمان او شدیم
انشاالله امسال شما قبول بشوی و در وبلاگم خبر خوش را به من بدهی
موفقیت و سلامتی شما آرزوی همیشگی من و خانواده است
دوستت دارم و خدا حافظ

علی سه‌شنبه 8 بهمن 1387 ساعت 09:52 http://www.address.blogsky.com/

آقا ابوالفضل سلام
خسته نباشی

ارنواز چهارشنبه 9 بهمن 1387 ساعت 00:17

سلام بر پسر خوب و گل ابوالفضل جان

وقتی تو خوشحال و خندان باشی من هم شادمان میشم

عزیزم این حرف قشنگت که واسم دعا می کنی خیلی به من انرژی داد و توی این فرصت باقیمانده ـ که البته خیلی هم کم هست ـ تلاش بیشتری خواهم کرد!

امیدوارم که اون روز بیاد که من بهت بگم که توی کنکور قبول شدم!

راستی ابوالفضل جان من توی خوابگاهمون یک هم اتاقی داشتم که بوشهری بود! اون و تو به من ثابت کردین که هنوز هم انسان های پاک و مهربون هست قلب اون هم مثل تو پاک بود و درخشان مثل مرواریدهای خلیج پارس!!!

منم تو رو خیلی دوست دارم!

همیشه لبخند مهمان لبهات باشه و مهربونی مهمان قلبت عزیزم

ارنواز جمعه 11 بهمن 1387 ساعت 01:09

سلام ابوالفضل جان!
امیدوارم خوب باشی با اینکه امتحان ارشد نزدیکه اما دلم نمیاد به وبت سر نزنم

واسه ی من دعا کردی؟ من احساس میکنم که دعا کردی چون خیلی مهربونی!
ابوالفضل جان تا حالا شده توی زندگیت از ته ته ته دلت احساس کنی خدا دوستت داره!؟ این مساله بارها واسه من به وجود آمده!

شرمسارم عزیزم تو مثل اینکه قبلا از من پرسیده بودی کجایی هستم؟
من و خانواده ام توی نصف جهان زندگی می کنیم! شهری که به هنر سرمه ی چشم جهان است ! ناصر خسرو توی سفرنامه اش با این عنوان از اصفهان نام می بره!

اما ناگفته نمونه که من فقط ساکن اصفهانم! مهم اینه که همه ی ما هم میهن هستیم و باید در پاسداشت ایرانمون بکوشیم

ازت می خواهم به درسات برسی

خانم ارنواز
با سلام
من متولد آباده هستم چون مادرم اهل آنجاست ولی بابام بوشهری است و من هم در این شهر خوب زندگی میکنیم
مردمش مهربان و مهمان دوست هستند و ما هر سال از سراسر کشور فامیل ها و دوستان مامان و بابا می ایند خانه ما ..
هر سال قبل از عید نوروز خانه تکانی می کنیم و برای سال نو آمده میشویم
انشاالله که امسال و سال جدید سال خوبی برای شما و مامان مهربونم باشه و هر دو تایی شما مثل بابام فوق لیسانس بشوید
من نمی دونستم ارشد چی است ولی وقتی از مامانم پرسیدم او به من گفت چقدر این امتحان سخت و مشکل است و ادم چقدر با سواد می شه الان هم بابام اینجا نشسته و دارد هر چه من می گم تند تند تایپ میکند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد