مادر

با مدیریت ابوالفضل قضایی+بابام

مادر

با مدیریت ابوالفضل قضایی+بابام

حضرت عیسی مسیح (ع)

ولادت با سعادت پیامبر صلح و دوستی حضرت مسیح ع بر تمام مسیحیان کشور عزیزمان مبارک باد


آغاز سال نو میلادی و عید کریسمس بر شما خوبان مبارک امیدوارم سال نو میلادی سال پایان ظلم و ستم به تمام کودکان جهان بخصوص کودکان غزه باشد و سالی توام با سلامتی و تندرستی برای همگان .... انشالله

نظرات 3 + ارسال نظر
ارنواز یکشنبه 15 دی 1387 ساعت 17:38

سلام ابولفضل جان!

سپاس از لطف تو و پدر مهربونت!

حتما روزی وبلاگ خواهم ساخت تا راحت تر بتونی پیام هاتو بذاری! اونوقت خبرت می کنم.
الان موقع امتحانهای ما هم هست توهم درستو خوب بخون تا مثل همیشه نمره هات 20 بشه!

من قول میدم که همچون گذشته هرموقع تونستم به وبت سر بزنم. از پدرت هم واسه لطفی که داره از طرف من سپاسگزاری کن!

پیروز باشی

ریشهری یکشنبه 15 دی 1387 ساعت 21:19 http://kanoonpfbordekhoun.blogfa.com

سلام به ابوالفضل کوچولو

تسلیت میگم ایام عاشورای حسینی را بشما و خانواده محترم

میتونید برای دیدن عکس های مراسم عزاداری محرم ( بردخون) به وب سایت کانون مراجعه کنید..........

مخلص ابوالفضل

ماندانا جمعه 20 دی 1387 ساعت 10:30 http://nikipikiniki.blogfa.com

تو که ۹ سالته بیا و به وبلاگ منم سر بزن من ۱۳ سال ازت بزرگترم من اولین کسی هستم که بهت نظر میدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد