مادر

با مدیریت ابوالفضل قضایی+بابام

مادر

با مدیریت ابوالفضل قضایی+بابام

دوستان


سلام دوستان عزیز .

شب یلدا برای شما عالی بود ؟

برای ما که شبی عالی بود .

من نام چند نفر دوستانم را برای شما می نویسم


علی سنجری-محمد محمد زاده-محمد امین پولادی-محمد معین پولادی

نظرات 2 + ارسال نظر
عارفه یکشنبه 1 دی 1387 ساعت 15:10 http://arefa80.blogfa.com

سلام.منهم چند تاعید به شما وخانواده تان تبریک می گم.خوشحال شدم.پیشنهاد می کنم نشانه های یک دانش آموز خوب راتو وبلاگت بنویسی تا هم من وهم دانش آموزای دیگه استفاده کنیم.
ممنون /عارفه اسلامی نخلی

ارنواز چهارشنبه 4 دی 1387 ساعت 11:02

درود بر ابوالفضل جان!

بسیار شادمانم از اینکه نمره هات همه ۲۰ بود به راستی که باید به پدر و مادر گلت شادباش گفت که چنین پسر خوب و درس خونی دارن!
من هم کم کم امتحاناتم آغاز شده و هر روز احساس می کنم که وقت کم تری دارم

شرمنده که دیر به دیر به وبلاگت سر می زنم اما تو مثل همیشه به پیشرفتت ادامه بده و حتما در نیایشهات منو فراموش نکن عزیزم!

پیروز باشی

و
خدای پاک نگهدارت!

ارنواز عزیزم
قول داده بودی وبلاگ بسازی تا بتوانم با شما در ارتباط باشم
خیلی دلم برایت تنگ شده است
من در وبلاگ همه پیام میگذارم و به آنها سر میزنم
خیلی دلم میخواهد که شما وبلاگ داشته باشید
بابام گفته اگر خانم ارنواز خواست در ساخت وبلاگ کمکش میکنیم اگر قابل دانستید به ادرس ایمیل که بابام مینویسد ادرس ایمیلت و همچنین اسم وبلگی را که دوست داری بگذار تا بعد از ساخت وبلاگ برای شما رمز عبور ش را بفرستیم
البته خدای نکرده بی ادبی نکرده باشم و باید مرا ببخشی
منتظر پیام شما به ادرس sh.ghazaee@jmail .com هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد