مادر

با مدیریت ابوالفضل قضایی+بابام

مادر

با مدیریت ابوالفضل قضایی+بابام

روز نیروی دریایی

هفتم آذر روز نیروی دریایی ارتش کشور عزیزمان است

بچه های عزیز نیروی دریایی را به بخاطر اینکه در دریا برای مقابله با دشمنان کشور همیشه حضور دارند را به این نام می نامند

انها مردانی آهنین با قلبهای پر از ایمان سوار بر کشتی های جنگی برای مقابله با دشمن همیشه آماده اند تا مردم سرزمین من و تو از دریا طلب روزی کنند و از وجودش لذت ببرند

من این روز عزیز را به همه باباهای دوستانم  که در نیروی دریایی هستند تبریک میگویم


خصوصا آقای هاشمی دوست بابام که به تازگی به نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پیوسته است


آقای هاشمی و هم رزمان ایشان روز تان مبارک


این عکس هدیه به شما خوبان

نظرات 6 + ارسال نظر
هاشمی چهارشنبه 6 آذر 1387 ساعت 19:27

مرسی عزیزم

انشاءالله شما هم روزی بتونی از میهن عزیزمان در برابر دشمنان متجاوز دفاع کنی

یکی مثل یونیکورون چهارشنبه 6 آذر 1387 ساعت 19:30 http://در دست اقدام

ای پسرک گل بوشهری
با معرفت
ولک ای ول
من از وبلاگت حال کردم در این هوای سرد مشهد سلام مرا بپذیر ...
از معرفت خودت و بابات متشکرم........

ارنواز چهارشنبه 6 آذر 1387 ساعت 22:51

درود بر تو ابوالفضل جان!

من هم این روز رو به تو شادباش میگم وبرای همه ی میهن دوستانی که از میهن خود پاسداری می کنند آرزوی پیروزی می کنم!


مواظب خودت باش و در نیایشهای سبزت منو فراموش نکن!

درود بر انواز مهربان و دوست داشتنی
سلام بر انواز میهن دوست وفادار

خیلی دلم میخواهد در وبلاگت بیایم و جبران محبتت کنم

راستی شما اهل کجا هستی ؟

پاورلیفتر پنج‌شنبه 7 آذر 1387 ساعت 22:57 http://www.lahijweb.blogsky.com

سلا م .
شاید تنها نیرویی که عکسش و میبینم و بیشتر احساس ترس و نا امنی نمیکنم همین بر و بچه های نیروی دریاییه ...
روزشون مبارک ...

یاسر شنبه 9 آذر 1387 ساعت 18:01

سلام آسمونی
خوبی؟
چه خبر از درسا؟ خانواده چطورن؟
سلام مخصوص برسون به همه.

راستی، عکسی که گذاشتی خیلی غرور انگیزه. من که کلی افتخار کردم.

امیدوارم همشون سالم باشن و خدمتگزار به میهن
سربلند باشی

ایلیا دوشنبه 11 آذر 1387 ساعت 19:42 http://iliya1387.blogfa.com

سلام
من تازه به دنیا اومدم.بابام بهم گفته اسم توابوالفضله.تواولین دوست دنیای مجازی منی.به من سرمی زنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد