مادر

با مدیریت ابوالفضل قضایی+بابام

مادر

با مدیریت ابوالفضل قضایی+بابام

هفته بسیج

هفته بسیج بر غیور مردان و شیر زنان هموطن مبارک باد


بچه های عزیز

بسیج یعنی چه و بسیجی کیست؟

شاید خیلی از شما ها جواب این سوال را بدانید و شاید چند نفر هم یادشون رفته باشه ولی من میخواهم یادآوری کنم

بسیج یعنی قصد و اراده کردن و معنا های زیاد زیبای دیگر. بسیج در گذشته که ما  به دنیا نیامده بودیم و دشمن با تمام امکانات برای اشغال کشور عزیزمان به این خاک پاک حمله کرد تشکیل شد امام خمینی رحمت الله دستور داد تا جوانان رشید و برومند کشور دور هم  جمع بشوند و در مقابل دشمن بد جنس مقاومت کنند و ان را از وطن بیرون کنند

بسیجی یعنی نیروهای  مردمی که دلخواه عضو این جمع شدن  و رفتن جبهه با دشمن جنگیدن و شهید شدن و نگذاشتن میهن بدست خارجی ها بیفتد که ما بچه ها با مامان و باباهامون مورد ظلم و ستم قرار بگیریم

دشمنان کافر خیلی وحشتناک این فرزندان مردم ایران که برای دفاع از خاک پاک میهن رفته بودن را با انواع سلاحها و وسایل کشتند

این هفته که نام بسیج دارد یک نوع قدردانی از رشادتها و مردانگی های این عزیزان است امیدوارم که همیشه سالم باشند تا از مملکت با کمال قدرت دفاع کنند

خدای مهربان به تمام سربازان وطن سلامتی بده تا هیچ متجاوزی جرات حتی فکر کردن حمله به ایران عزیز را نداشته باشه و ما بچه ها با آرامش بتوانیم درس بخوانیم بازی کنیم تلوزیون تماشا کنیم و در آینده اختیار این مملکت را بدست بگیریم و کشوری اول در دنیا باشیم ... انشا الله



نظرات 4 + ارسال نظر
پاورلیفتر شنبه 2 آذر 1387 ساعت 09:14 http://www.lahijweb.blogsky.com

سلام .
خسته نباشی برادر !
راستش تا وبت بالا بیاد اون صانیه شمار آقا خیلی برام جالب و دوست داشتی بود .
و البته غم انگیز .
چون مانع اصلی ظهورش خود ماییم .
و باید یاد بگیریم کمتر شعار بدیم .
این هفته و سال و ماه نباید فقط حرف باشه که با بادی به اینور و اونور میره و ...
بی خیال ٬ شر میشه !
فعلا ...

ارنواز شنبه 2 آذر 1387 ساعت 14:18

درود بر ابولفضل گل!!

من دلم خیلی برای نوشته های پر از یکرنگی و زیبات تنگ شده بود
اما برای خودت بیشتر!
شرمسارم عزیزم که توی این مدت تنهات گذاشتم راستش زیاد وقت نشد که بهت سر بزنم امسال هم امتحان ارشد دارم و سخت مشغول انجام کارهای مربوط به اون و درس خوندن

برای من حتما دعا کن!

خیلی شادمان شدم که دیدم تو این مدت روزهای خوب و زیبایی سپری کردی

برات بهترین آرزوها رو دارم عزیزم!!

زری کوچولو رو ببوس

یونیکورن یکشنبه 3 آذر 1387 ساعت 21:44 http://silveraster.blogsky.com

سلام آقای ابوالفضل آقا .

امشب تلویزیون یه برنامه ای نشون میداد در مورد بسیج و بیسجی .

یه پسر ۱۴ یا ۱۵ ساله بود که من عجیب مجذوب حرف ها و عقایدش شدم . چه قدر با تمام کم سن و سالی ش آگاه و دانا بود . خوش به حالش .

برای شما هم نیز آرزوی یه زندگی عالی و یک بینش عمیق رو دارم .

شاد و سلامت باشید .

یونیکورن یکشنبه 3 آذر 1387 ساعت 21:56 http://silveraster.blogsky.com

سلام آقای ابوالفضل آقا .

امشب تلویزیون یه برنامه ای نشون میداد در مورد بسیج و بیسجی .

یه پسر ۱۴ یا ۱۵ ساله بود که من عجیب مجذوب حرف ها و عقایدش شدم . چه قدر با تمام کم سن و سالی ش آگاه و دانا بود . خوش به حالش .

برای شما هم نیز آرزوی یه زندگی عالی و یک بینش عمیق رو دارم .

شاد و سلامت باشید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد