مادر

با مدیریت ابوالفضل قضایی+بابام

مادر

با مدیریت ابوالفضل قضایی+بابام

امام علی (ع)

امشب شب شهادت حضرت علی (ع) است و در مورد ویژگی های این امام بزرگ خیلی مطلب است که باید نوشت . خیلی ادمهای با مذهبای مختلف و عقیدهای متفاوت در مورد این امام نظر می دهند و خیلی ها هم که دانش و فهم بالای دارند و اهل مطالعه هستند در کتابهای ان حضرت مطالعه می کنند و برداشتهای متفاوت خود را در همه زمینه ها گوناگون بیان می کنند   

دوستان من حضرت علی کتابی دارد بنام ((نهج البلاغبه)) که در آن مجموعه ای از نامه ها وپیام های آن حضرت است.  

در این کتاب مطالب خوب خیلی زیاده و ما میتوانیم با استفاده از آنها در راه راست و خوب حرکت کنیم سخنان این امام بزرگوار خیلی خیلی زیبا و سنجیده است و با اطمینان می توان از انها الگو گرفت  

امام علی(ع) به فرزندش امام حسن توصیه می کند: 

ای پسرم بدان که محبوب ترین مطلب این وصیت در نظر من‌‌ که تو به آن ملتزم شوی تقوای خداست و قناعت به چیزی که خدا بر تو واجب نموده و عمل به روشی است که سابقین طبق آن گذاشته اند یعنی پدران تو و صالحان اهل بیت تو منبع:خلافت و امامت  ج۱ ص۴۵ 


 

نظرات 7 + ارسال نظر

جای قلم توانای شما در حرفه ای ترین جامعه مجازی ایرانی ها خالی ست...

سحر یکشنبه 31 شهریور 1387 ساعت 11:20 http://onsky.blogsky.com

سلام عزیزم
نمی دونی چقدر خوشحالم که با وبلاگت آشنا شدم!
آفرین ابوالفضل جان ، آفرین.
وبلاگت هم قشنگه و هم خیلی دوست داشتنی ( مثل خودت).
من حتما باز هم میام اینجا. تو هم بیا ، باشه؟
اگه بیای خوشحالم می کنی
من امشب برات دعاهای خوب خوب می کنم. تو هم اگه منو یادت موند به خدا سلامم رو برسون و ...
دیگه مزاحمت نمیشم.
موفق باشی ، شاد و سربلند

ارنواز یکشنبه 31 شهریور 1387 ساعت 12:29

سلام ابولفضل جان
عزیزم نیاز به سپاس و تشکر نیست من همین اندازه که میبینم تو شادی و از زندگیت خشنود هستی خوشحال می شم

من هم شهادت امام علی رو به تو و خانواده خوبت تسلیت میگم مطمین باش این آدم های بزرگ همیشه زنده هستن و روانشون پیش خدای مهربون شاده
می دونم امشب شما تا صبح دعا می خونین و شب زنده داری میکنین اما ی سفارش بهت میکنم اگه می خوای دعایی بخونی حتما به معنی اون توجه داشته باش و با آگاهی بخون نه اینکه فقط از روی اون دعا بخونی چون معنی اون مهمتره من که خیلی از سخنان امام علی لذت بردم

این ها هم از سخنان اون جوانمرده پیشکش به تو که مهربون و خوبی
(نگهداری آنچه در دستهای خود توست از دیدگاه من بهتر است از خواستن آنچه در دستهای دیگران است! )
( صبح روشن است برای آنان که چشمی برای دیدن دارند)

پیامبر من هم میگه(دیگران رو ببخش نه به خاطر اینکه آنها سزاوار بخشش تو هستند بلکه به خاطر اینکه تو سزاوار و شایسته آرامشی )
پیروز باشی!!!!

یاسر یکشنبه 31 شهریور 1387 ساعت 13:05

سلام آسمونی

عرض تسلیت منو به مناسبت سالروز یتیم شدن شیعه بپذیر.

این شبها خیلی دلا دنبال دعای آسمونی هاست
پس التماس دعا.

سپیده دوشنبه 1 مهر 1387 ساعت 07:17

سلام عزیزم وبلاگت خیلی قشنگه
موفق باشی

عارفه دوشنبه 1 مهر 1387 ساعت 13:38 http://arefa80@yahoo.com

سلام.
من شهادت امام علی علیه اسلام رو به تووخانوادت تسلیت می گم .باکمک بابام یه وبلاگ زدم .اینطوری که بابام می گفت تو آدم خیلی خوبی هستی ومن وبلاگ تورولینک کردم .اگه خواستی به من سربزن ومنوراهنمایی کن .من عارفه ۷ ساله دختر خبرنگار هستم .این چیزاروهم بابام برام می نویسه .

مرتضی یکشنبه 22 دی 1387 ساعت 16:31

آفرین ابوالفضل ای کاش بعضی از جوانان لا ابالی از گناه مثل تو یاد میگرفتند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد