مادر

با مدیریت ابوالفضل قضایی+بابام

مادر

با مدیریت ابوالفضل قضایی+بابام

امام حسن (ع)

ولادت کریم اهل بیت(ع) را خدمت همه ایرانیان عزیز با هر دین و مذهبی تبریک عرض میکنم  و امیدوارم در این روز همه شاد و تندرست و سلامت باشند  


نظرات 3 + ارسال نظر

جای قلم توانای شما در حرفه ای ترین جامعه مجازی ایرانی ها خالی ست...

علی سه‌شنبه 26 شهریور 1387 ساعت 10:02 http://www.address.blogsky.com/

دوست خوبم سلام
من هم ولادت امام حسن را به شما تبریک عرض میکنم .
التماس دعا

ارنواز چهارشنبه 27 شهریور 1387 ساعت 00:05

درود بر تو ابوالفضل جان

ازت سپاسگزارم که به من هم ی جورایی زادروز امام حسن را شادباش گفتی!!!

اما عزیزم من از ته قلبم این روز قشنگ رو بهت شادباش میگم و همیشه دوست دارم که زیر سایه ی مهربونی این بزرگواران تندرست شاد و پیروز باشی

اول مهر نزدیکه پسر خوب آرزو مندم در درس هایت نیز همیشه جایگاه نخستین از آن تو باشد



خدا نگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد