مادر

با مدیریت ابوالفضل قضایی+بابام

مادر

با مدیریت ابوالفضل قضایی+بابام

غدیر کجاست؟

غدیر خم نام ناحیه‌ای میان مکه و مدینه است که پیامبر اسلام در حجةالوداع علی (ع) را «ولی» پس از خود اعلام کرد. ۱۸ ذی‌الحجه، سال‌روز این واقعه میان شیعیان به عید غدیر خم شهرت دارد.

محمد(ص) پیامبر اسلام در بازگشت از آخرین حج خود همه مسلمانانی که در حج شرکت داشتند را در غدیر خم جمع کرد و در آنجا علی بن ابی‌طالب را به‌عنوان وصی و برادر و جانشین خود از جانب الله معرفی کرد. عبارت معروف «هر آن‌کس که من مولای او هستم، پس علی مولای اوست» قسمتی از خطابه بلند غدیر (که مورد تأیید شیعیان و اهل تسنن است) می‌باشد 

دوستان عزیز که دوست دارند در مورد ائمه اطهار بیشتر بدانند روی گزینه آرشیو موضوعی سمت راست وبلاگ  گزینه ((ائمه معصومین)) را کلیک کنند تا تمام موارد یکجا نمایش داد شود

نظرات 1 + ارسال نظر
ارنواز دوشنبه 10 آبان 1389 ساعت 16:20

سلام عزیزم

تبریک میگم من مطمئن بودم که تو حتما پیروز میشی

به عنوان یک دوست بهت سفارش می کنم توی زندگیت هر کاری که به نظر خودت درسته انجام بده و اصلا به حرفهایی که اکثر آدمها به خاطر ناراحتی از موفقیت تو بهت می زنن اهمیت نده و بدون هر وقت دشمنی پیدا کردی یعنی در کارت موفق بودی!

نمی خوام خیلی ذهنت رو سمت امور منفی ببرم اما همین اختلاف رای که با نفر بعدت داری خودش روشنگر این مطلب می تونه باشه که هیچ تقلبی در کار نبوده .حرفهای بچه ها هم بیشتر ناشی از جو موجوده که اشتباه می کنند

خیلی خوشحالم که تو از خانواده ای خوب تحصیل کرده و با فرهنگ هستی پس قدر پدر و مادرت رو بدون
امتحان دکتری واقعا سخته و البته درسهای دوره ی اون من میدونم که راستین بیچاره چی می کشه!

منم سخت مشغولم چون درسهای منم داره کم کم سخت میشه و از صبح تا شب باید بدووووو ییم

واااااای امیدوارم که بری زیارت و بهت خوش بگذره من در مورد حضرت ابوالفضل کتابی خوندم که واسم جالب بود! امام حسین هم واسه ما خیلی قابل احترامه

حتما واسه من هم دعا کن می دونم که خدای مهربون حرفهای تو رو گوش میده چون همین احساس خوشبختی که دارم مدیون قلب پاک تو هستم عزیزم.

مواظب خودت باش برای تو و خانواده ات بهترینها رو آرزو می کنم.

با سلام و تشکر از شما ارنواز خانم
امیدوارم همیشه موفق باشید
از محبت شما نیز بی نهایت متشکرم
قربان شما ابوالفضل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد